Danmarks Privatskoleforening søger medarbejder

Danmarks Privatskoleforening søger medarbejder til rådgivning med en bred vifte af kompetencer

Vi har som forening til formål at rådgive og varetage medlemsskolernes faglige, økonomiske, juridiske og pædagogiske interesser samt varetage skolernes overordnede politiske interesser. Dette indebærer mange typer af opgaver inden for vores kerneområder:

• -Rådgivning af skolernes bestyrelser, ledelser og administration
  • -Sagsbehandling, personalejuridiske spørgsmål
  • -Projekter og analyser
  • -Kommunikation
  • -Kurser, oplæg og uddannelse

Vores nye medarbejder vil bl.a. skulle varetage rådgivning af medlemsskolerne vedr. spørgsmål på overenskomstområderne, herunder løn- og ansættelsesforhold og spørgsmål vedr. statslige bestemmelser og øvrig lovgivning tilknyttet sektoren. Arbejdet vil også indebære deltagelse i forhandlinger og konflikthåndtering. Desuden deltagelse i vores kursusvirksomhed, arrangementer m.v., hvilket indebærer oplæg og proces for foreningens forskellige målgrupper.

Derfor har vores nye fuldmægtig:

• -en akademisk- eller tilsvarende uddannelsesbaggrund
  • -brede kompetencer indenfor HR-området
  • -analytiske evner
  • -mod på at være midtpunkt blandt mange mennesker
  • -gode kommunikative evner i skrift og tale
  • -erfaring med forhandling og håndtering af konflikter
  • -relationelle evner og tillidsvækkende egenskaber

Det er vigtigt for os, at vores medlemsskoler får kompetent og professionel rådgivning. Vi arbejder i et lille sekretariat og lægger stor vægt på, at medarbejderne løser opgaver på tværs af arbejdsområder.

Stillingen er på fuld tid, og arbejdstiden tilrettelægges, så ferier og fridage afvikles i skolernes ferieperioder. Løn og ansættelse sker på vilkår svarende til statslig overenskomst. Stillingen er til besættelse pr. 1. juni 2015 eller efter aftale. Arbejdsstedet er; Danmarks Privatskoleforening, Ny Kongensgade 10, 1. sal, 1472 København K. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Søren Lodahl på 33 30 79 30.

Send din ansøgning til info@privatskoleforening.dk senest den 30. april 2015. Samtaler forventes afholdt i uge 19 og 20.

Du kan læse mere om foreningen på www.privatskoleforening.dk

• Arbejdsliv

• jobannonce