De glade vindere af årets servicestation i distriktet

Q8 Langhaven i Nærum vinder prisen for bedste Q8 servicestation i Nordsjælland

I weekenden fik Q8 Langhaven i Nærum et kæmpe skulderklap. Servicestationen blev nemlig kåret som Årets Q8 Station 2018 i sit distrikt, som dækker Nordsjælland og det nordlige København. Og det er en hyldest og anerkendelse, der sættes stor pris på.

Hvert år kårer Q8 Årets Station i deres i alt fem distrikter i Danmark. I år gik den eftertragtede pris i dette distrikt til Q8 Langhaven, der har udmærket sig ved et dedikeret og rutineret ledelsesteam, som hver dag har holdt ekstremt høje standarder på alle områder, når det handler om at være det bedste stop på vejen.

Lederteamet hos servicesstationen har fra årets start haft en målsætning om at bringe servicestationen tilbage blandt Q8’s TOP 10 stationer. Og med et konstant fokus på alle nøgletal og involvering af alle medarbejdere i driften af station, er missionen nu lykkedes.

”Der er ingen tvivl om, at succesen skyldes teamets store sælger-gen, hvor en kvik bemærkning og et stort smil er altafgørende, og det er ligemeget, om det handler om at sælge brændstof eller en velskænket kop kaffe til køreturen,” fortæller en tilfreds distriktschef i Q8 Danmark, Martin Hestbæk, og fortsætter:

”Team Langhaven forstår om nogen betydningen af at gå forrest som det gode eksempel. Nu kan de høste resultatet af fantastisk ledelse, oprigtig arbejdsglæde, personlighed og nærvær, som smitter positivt af på alle - både medarbejdere og kunder.”

Mere end bare en præmie

For Team Langhaven har det været et langt sejt løb på små tre år, og defor handler prisen som Årets Station i distriktet, som forretningschef Morten Gadsbøll og souschef Nicklas Mathiesen modtog, om meget mere end bare en præmie.

”Vi har en klar holdning til, at service er vores vigtigste element. Vi synes, vi udøver service hele døgnet rundt – vi er nærværende i vores ledelse, og vi går op i at lære vores kunder at kende,” siger de to ledere og fortæller:

”Derfor synes vi faktisk, at det at blive anerkendt betyder mere end selve præmien. Det giver ekstra motivation, at vi får et kæmpe skulderklap fra resten af organisationen.”

Yderligere information, kontakt venligst

Q8

Communication Manager, Marie Sheye Lund

T: 42 12 64 19

M: presse@Q8.dk

Muliggører for mennesker i bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark og er et af Skandinaviens største brændstofselskaber med ca. 1000 servicestationer tilpasset separat til personbiler og tung trafik.

På vores stationer tilbyder vi produkter og services som gør det let at være i bevægelse. Læs mere på Q8.dk

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17