Den glade vinder af årets talentudvikler

Q8-medarbejder fra Isterød vinder prisen som årets talentudvikler

Michael Willumsen, der er forretningschef hos Q8 på Frederiksborgvej ved Isterød-rundkørslen, har netop modtaget et anerkendende klap på skulderen med prisen som årets talentudvikler 2018. En hæder, der betyder rigtig meget.

Årets talentudvikler er en pris, Q8 deler ud for at sætte fokus på trænerrollen, der både kræver overskud, overblik og ikke mindst lysten til at gøre et andet menneske dygtigere.

”Hvis vi vil have en kultur, der har fokus på udvikling og talent, så må vi også anerkende de dygtige trænere og mentorer,” siger Kathrine Hindsig, Training Manager hos Q8.

For første gang kårer Q8 derfor Årets Talentudvikler i Danmark. Og den betydningsfulde pris gik i år til Michael Willumsen, der udmærker sig ved at være et særligt forbillede, både over for sin trainee og for andre trænere i Q8.

”Michael er en talentudvikler, som har formået at skabe en god læringsproces. Det har betydet en markant udvikling hos hans medarbejdere og forretningschefer på kort tid,” fortæller Kathrine Hindsig om begrundelsen for valget af årets talentudvikler.

Interesse og nysgerrighed

For Michael Willumsen beror opskriften på succes sig på oprigtig nysgerrighed og interesse for menneskers udvikling. Som træner tør han derfor godt træde i baggrunden og lade andres talenter komme til.

”Jeg tror, det jeg gør rigtigt, er at give plads til den enkelte medarbejder. Jeg er ikke bange for at give dem ansvar til daglig. Hos mig har folk lov til at få det ansvar, de selv er parate til at tage,” fortæller han og fortsætter:

”Det betyder rigtig meget for mig at få den her pris. Det betyder, at man bliver anerkendt for det store arbejde, man synes, man gør. Det er ikke nemt at have en trainee – en trainee kræver markant mere end en souschef gør, fordi man varetager en anden persons uddannelse, så jeg er stolt.”

Yderligere information, kontakt venligst

Q8

Communication Manager, Marie Sheye Lund

T: 42 12 64 19

M: presse@Q8.dk

Muliggører for mennesker i bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark og er et af Skandinaviens største brændstofselskaber med ca. 1000 servicestationer tilpasset separat til personbiler og tung trafik.

På vores stationer tilbyder vi produkter og services som gør det let at være i bevægelse. Læs mere på Q8.dk

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17