Team Himmerland modtager prisen som bedste Q8-servicestation i distriktet

Pressemeddelelse -

Team Himmerland vinder prisen for bedste Q8-servicestation i Nord- og Midtjylland

Forleden blev Q8 på Himmerland rastepladsen syd for Støvring hædret på en helt særlig måde. Servicestationen blev nemlig kåret som Årets Q8-station i 2019 i distriktet, som dækker Nord- og Midtjylland. Og det er en anerkendelse, der sættes stor pris på.

Hvert år kårer Q8 Årets Station i deres fem danske distrikter. I år gik den eftertragtede pris til Team Himmerland, der har brilleret med et konstant fokus på høje standarder, god kundeservice og masser af salg.

”Stationen er virkelig kommet på landkortet i distriktet, og de har haft stor fremgang ikke bare i år, men også sidste år,” fortæller Finn Bøvling, Distriktschef hos Q8 i Danmark stolt og fortsætter:

”De har virkelig fået gang i servicemaskinen, så der skal lyde et stort tillykke til Team Himmerland”.

Det stopper ikke her

Som distriktschef Finn Bøvling beretter, har stationen haft stor fremgang både i år og sidste år – og dertil har forretningschef Erik Pedersen kun én ting at sige: ”Det stopper ikke her!”.

Med et sammentømret team der er præget af vilje og gejst til at gøre en forskel i det daglige, sætter kun fantasien grænser for, hvad Q8 Himmerland kan opnå i det kommende år – og også det efterfølgende.

Det var Winnie Simonsen fra Q8 Himmerland, der kunne modtage den flotte pris som årets station i distriktet.

Lea-Cecilia Hauch, Communication Manager, Q8 Danmark A/S

T: +45 4112 6419

M: presse@q8.dk

Bæredygtig muliggører for mennesker i bevægelse

OKQ8 Scandinavia består af OK-Q8 AB i Sverige og Q8 Danmark A/S i Danmark. Vi er omkring 5 000 engagerede og serviceorienterede medarbejdere i alt, der arbejder aktivt for at fremme udviklingen af mere klima- og miljøvenlige brændstoffer, services og produkter, at mindske uligheden og at bidrage til bæredygtige byer og samfund. Med cirka 1 000 servicestationer samt et stort udvalg af bilprodukter og mad til farten stiler vi efter at være en bæredygtig muliggører for mennesker i bevægelse – både nu og fremover. Besøg os på Q8.dk.

Marie Sheye Lund

Pressekontakt Kommunikationschef 20978707

Velkommen til Q8 Danmark A/S!

Q8 er et brændstof- og energiselskab og en detailhandelskæde, der er drevet af engagement for vores kunder, medarbejdere, ejere og omverden. Vi ønsker at blive "den foretrukne muliggører for bæredygtig bevægelse” og arbejder kontinuerligt med bæredygtige løsninger.

Q8 er en del af OKQ8 Scandinavia.

Q8 Danmark A/S og OK-Q8 AB i Sverige blev i 2012 slået sammen til ét skandinavisk selskab; OKQ8 Scandinavia. Vi arbejder under to forskellige varemærker, men med en fælles organisation, vision og værdier. Virksomheden ejes af OK ekonomisk förening og Kuwait Petroleum International, som ejer 50 % hver.

Q8 Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17