Årets Højdespringer bor i Nr. Broby

Årets Højdespringer bor i Nr. Broby

Mehlsen Automobiler i Nr. Broby er netop blevet kåret som Årets Højdespringer blandt alle landets Renault-Forhandlere.

Der var fest og farver, da Renault Danmark fredag den 14. januar havde inviteret alle landets Renault ansatte til Hotel Fåborg Fjord for at fejre året der var gået, og se fremad mod 2011. Et år, hvor Renault skal fortsætte sin store vækst i Danmark.

En helt nødvendig forudsætning for vækst er gode forhandlere, og netop på Midtfyn ligger en forhandler, der nok er ny i Renault regi – også er lille set i forhold til nogle af de store bilhuse, men som ikke desto mindre gør det bedre end de fleste.

Vi taler naturligvis om Mehlsen Automobiler i Nr. Broby, der efter at have været Citroën forhandler siden 1983, sidste år skiftede de rød-hvide Citroën farver ud med Renaults sort – gule. Og det er man i Renault Danmark rigtig godt tilfreds med. For Mehlsen gør det godt. Som Renault Danmarks direktør Henrik Bang udtrykte det i forbindelse med prisoverrækkelsen.

” Vi har her at gøre med en total ny forhandler. Han sælger flere bilen end landsgennemsnittet. Ja, sælger faktisk ligeså mange biler som dobbelt så store bilhuse. Og kunderne er glade for den behandling de får på både værksted og i salgslokalet. Mehlsen er med andre ord beviset for, at man kan godt være ny og lille, men lave store resultater”, sagde Henrik Bang, da han overrakte både diplom og champagne til direktør Arne Mehlsen.

Hos Mehlsen Automobiler er direktør Arne Mehlsen naturligvis stolt over prisen:
” Det kom som en overraskelse for mig at vi fik prisen, men jeg er både glad og beæret over, at man i vores omgivelser anerkender de resultater som vi jo arbejder hårdt for at opnå”, siger Arne Mehlsen, der snart kan åbne dørene for en helt ny Renault afdeling på mere end 300 kvadratmeter.