Skanderborg Bilcentrum kan i hele 2017 smykke sig med titlen som Årets Renault Forhandler

Skanderborg Bilcentrum kåret til Årets Renault Forhandler

Foran 750 mennesker til Renaults årlige Kick Off modtog Skanderborg Bilcentrum den største hæder, da de modtog titlen som Årets Renault Forhandler. Men der var også priser til mange andre.

Renault Danmarks Kick Off event er et tilløbsstykke. I år deltog ikke færre end 750 mennesker. Og de blev vidne til et awardshow, hvor de dygtigste i Renault/Dacia netværket blev hyldet

Den mest eftertragtede titel er Årets Renault Forhandler. Der er 58 dedikerede Renault forhandlere i Danmark. Alle forhandlere, der hver dag gør deres yderste, for at have så mange tilfredse kunder som muligt – både i salgsafdelingen og på værkstedet. Som hver dag hele tiden prøver at gøre det lidt bedre end dagen før.

Men der er en forretning i hele Renault netværket, der i 2016 gjorde det lidt bedre end alle de andre – og som fuldt fortjent nu kan smykke sig med titlen Årets Renault Forhandler 2017. Navnet er Skanderborg Bilcentrum.

Direktør i Renault Danmark – Henrik Bang sagde ved overrækkelsen:

Skanderborg Bilcentrum leverer selvsagt toppræstationer. Det helt særlige ved dem er, at de gør det igen og igen både i deres eftermarkedsafdeling og deres salgsafdeling. De har en høj markedsandel og meget tilfredse kunder – både hos de der køber en ny bil og hos de som har haft deres bil på værksted. Derfor står Skanderborg Bilcentrum ud som en meget velfortjent vinder af titlen”, siger Henrik Bang

Endnu en af de mindre forhandlere tog sig af en af de andre meget prestigefyldte priser – nemlig prisen som Årets Renault Værksted. Her var det CB Auto i Ribe, der for første gang i historien løb med den titel.

Men der var også store spillere på banen. Prisen som Årets Dacia Forhandler gik til Autohuset Vestergaard i Odense, der i 2016 virkelig fik knækket koden til, hvordan man også i de store byer kan sælge Dacia. Med et salg, der er steget med mere end dobbelt så meget som landsgennemsnittet, var det naturligt at titlen gik til Odense.

Blandt de øvrige kategorier kan det nævnes, at titlen som Årets Erhvervscenter gik til Ejner Hessel gruppen, der i 2016 i den grad kørte biler ud over disken. Årets Erhvervssælger skulle dog findes hos Dahl Pedersen i Viborg, hvor Morten Gravesen i 2016 gav alle sine kolleger baghjul, når det handler om at sælge varebiler til erhvervslivet. Og så var der også titlen som Årets Højdespringere. Det blev nogle af de nye i Renault familien, der løb med den titel, nemlig Via biler i Kastrup