Smartere og mere montagevenlige TS-SID skabe

Smartere og mere montagevenlige TS-SID skabe

TS-SID er en smart løsning for maksimal udnyttelse af montagepladen. Skabet giver større effektiv indvendig montageplads. Desuden med minimalt løftearbejde for montøren.

Optimal montage

TS-SID er den ideelle løsning på steder, hvor montagepladen i et konventionelt standardskab ikke slår til.

I stedet for at løfte montagepladen ind fra forsiden, gennem lågeåbningen, skydes den i TS-SID ind fra siden. Dermed er lågeåbningen ingen begrænsning. Løsningen giver mulighed for at gøre montagepladen 100 mm bredere. Skabets opbygning er desuden symmetrisk, hvilket giver mulighed for ubegrænset udbygning i alle retninger.

Yderligere en fordel er, at tunge løft ind i skabet elimineres med den nye teknik. Alt udstyr monteres uden for skabet direkte på montagepladen. Derefter kan denne let skydes ind i skabet på forberedte glideskinner. Det betyder, at montagen går både hurtigere og enklere samt bliver mere ergonomisk. Det er ikke nødvendigt at supplere med montageplademellemstykke, hvilket gør montagearbejdet endnu lettere.

I kombination med en montagevogn opnås maksimal montageflade og minimale løft. Montagevognen gør det muligt at sætte flere montageplader sammen uden for skabet. Udstyret monteres på den omfattende montageflade, som derefter enkelt skydes ind på plads. Montagevognen kan vippes 90° grader fra liggende til stående, og dermed kan hele montagen udføres som på et arbejdsbord, hvilket sikrer en god ergonomisk løsning, som montørerne er glade for.

Anja Bianchi

Pressekontakt Marketing coordinator

Faster - Better - Everywhere

Rittal A/S er et dansk datterselskab, som indgår i den tyske koncern Friedhelm Loh Group. Rittal er verdensledende inden for indkapslinger til industriel automatisering og fysisk IT-sikkerhed. Rittals produktsortiment omfatter indkapslinger, strømfordeling, klimateknik, IT- infrastruktur og software & service. Rittal blev grundlagt i 1961 og har 10 højteknologiske produktionssteder, 63 datterselskaber og over 40 agenturer over hele verden. Med over 10.000 medarbejdere er Rittal det største selskab i Friedhelm Loh Group.

Rittal A/S dækker hele det danske markedsbehov for salg, rådgivning og service, og de danske medarbejdere sikrer dig optimal salgs- og kundeservice med hurtig og kvalificeret rådgivning.

Rittal A/S
Delta Park 37