​FEM NYE MUSEUMSKLUBBER FRA ROMU

Fremover kan alle blive medlem af en af ROMUs nye museumsklubber og komme endnu tættere på historien og på ROMUs museer i Roskilde, Lejre og Frederikssund kommuner. En af klubberne er skabt særligt til unge, en anden særligt til virksomheder.

Museumskoncernen ROMU, som står bag RAGNAROCK, Roskilde Museum, Lejre Museum, Frederikssund Museum og flere andre besøgssteder, indfører nu en række klubtilbud til alle, der gerne vil have fri adgang året rundt til et eller flere museer, og som ønsker sig særlige oplevelser med historiske indhold.

- I dag er et museum meget andet end udstillingerne. Derfor vil vi gerne give en hel pakke af tilbud til folk, som gerne vil have en form for årskort. Et klubkort hos ROMU giver derfor ikke alene gratis adgang året rundt. Der følger også en stribe særtilbud med. Det gælder invitationer til særlige arrangementer og omvisninger, rabatter i vores museumsbutikker og i Café RAGNAROCK by Freunde og meget mere, forklarer kommerciel chef Anette Gade Kristensen.

Til privatpersoner har ROMU oprettet fire forskellige museumsklubber med forskellige profiler, heraf er en særligt rettet mod den yngre del af befolkningen:

• KLUB RAGNAROCK: Giver gratis entre med ledsager til RAGNAROCK, samt en stribe andre særlige tilbud
  • KLUB ROMU: Giver gratis entre med ledsager til Roskilde Museum, Lejre Museum og Frederikssund Museum, samt en stribe andre særlige tilbud
  • KLUB ROMU+: Giver gratis entre med ledsager til Roskilde Museum, Lejre Museum, Frederikssund Museum og RAGNAROCK, samt en stribe andre særlige tilbud
  • KLUB 27: Giver gratis entre for unge 18-27 år til Roskilde Museum, Lejre Museum, Frederikssund Museum og RAGNAROCK, samt en stribe andre særlige tilbud

Sammen på museum

Klubbernes tilbud er indrettet, så de tager højde for, at mange gerne vil have andre med på museum:

- Et museumsbesøg er for de fleste en social oplevelse. Det er næsten altid noget, man gør sammen med andre. Derfor har det været vigtigt for os, at de fleste af vores klubtilbud med fri entre var ’med ledsager’, siger Anette Gade Kristensen.

Medlemskab af de fire klubber for privatpersoner kan købes i museumsbutikkerne på Roskilde Museum, Lejre Museum, Frederikssund Museum og RAGNAROCK.

Eksklusive arrangementer for erhvervslivet på RAGNAROCK

Ud over de fire klubber for privatpersoner har ROMU også oprettet en erhvervsklub på RAGNAROCK, som tilbyder særlige fordele for virksomheder og organisationer. Med et klubmedlemsskab får den enkelte virksomhed ekstra gode muligheder for fx at give medarbejderne og deres familier særlige oplevelser i løbet af året eller at tilbyde kunder og samarbejdspartnere unikke oplevelser på fordelagtige vilkår.

Medlemskab af ERHVERVSKLUB RAGNAROCK købes gennem ROMUS bookingafdeling.

• lejre museum
  • frederikssund museum