Nyhed Kupilka 12 junior cup | Prisregn over Firesteel 8

Nyhed Kupilka 12 junior cup | Prisregn over Firesteel 8

Kupilka har arbejdet hårdt for sine succeser, og det har virkelig givet pote. Tændstålet Firesteel 8 er et resultat af et samarbejde med overlevelseseksperten Karu Survival, og produktet har allerede fået succes ved at kapre en pris på årets ISPO Outdoor Awards i kategorien Outdoor/Tools & Equipment. Nu er Firesteel 8 også blevet prisbelønnet med Scandinavian Outdoor Awards i kategorien Hardware.

Nyt juniorkrus

Succeserne betyder ikke, at Kupilka hviler på laurbærrene. Tværtimod fortsætter de med at udvikle fantastiske produkter. Det seneste i rækken er Kupilka 12 junior cup, som skal vække barnets lyst til at udforske og blive inspireret af naturen. Kupilka 12 junior cup findes i 4 skønne farver og er barnets perfekte første krus til en picnic i haven eller når der skabes minder sammen omkring lejrbålet.

Bæredygtigt produceret og fremstillet af eget biomateriale

Kupilka 12 junior cup er præcis som alle virksomhedens andre produkter fremstillet i Finland via en proces, som er helt og holdent kuldioxidneutral. Selve kruset er fremstillet i virksomhedens eget biomateriale, som består af 50 % træfiber fra certificerede finske skove samt 50 % polypropylen. Kupilka 12 junior cup vil kunne købes i velassorterede outdoor-butikker og den vejledende pris er 100 DKK.

Vil du vide mere om Kupilka 12 junior cup? Klik her.

For mere information, kontakt:

Tel: + 46 8 505 665 22
E-mail: michael.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger, Presseansvarlig
E-mail: cecilia.theisinger@roswi.se

Roswi er grossist og importør af kvalitetsprodukter inden for køkken, sport, fritid og friluftsliv. Under det samme tag samler Roswi nogle af verdens førende mærker. Produkter, der både er flotte og perfekte i deres funktion. Alt er omhyggeligt udvalgt og testet af virksomheden.

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.

Kvalitetsprodukter for køkken, sport, fritid og friluftsliv

Blandt de kendte mærker finder man SCARPA, Darn Tough, Maglite, Patagonia, Biolite, Cabeau og andre. Mere information om mærker repræsenteret af Roswi AB findes på www.roswi.dk.