Nu flere muligheder for at beskytte dine kabler under jorden

Med Roxtec H3 UG™ får du en 100 % tæt og fleksibel løsning, som er nem at anvende og tilpasse. Og som tager højde for eventuelle ændringer i fremtiden.

Nu introducerer vi nye størrelser af vores populære Roxtec H3 UGTM–løsninger, der er specielt designet til projekter under jorden. Løsningerne er skabt til at imødekomme de særlige behov og specifikke krav, der stilles til disse installationer.

Effektiv forsegling under jorden

Roxtec H3 UG™ forsegler effektivt kabler og rørinstallationer under jorden. Produktet er fremstillet af højelastisk EPDM gummi og har en IP 68-klassificering. Tætningerne er designet til at være modstandsdygtige mod konstant samt pludseligt opstået vandtryk. Roxtecs H3 UGTM-løsninger anvendes til at eliminere oversvømmelser og forhindre fugt i at beskadige udstyret.

Nemt at anvende – og tilpasse

Roxtec H3 UG™ er åbningsbar og klar til trækning af kabler i 3-formation. Den tredelte konstruktion gør det let at installere omkring nye såvel som eksisterende installationer. Og MultidiameterenTM gør det nemt at tilpasse tætningen til rør og kabler af forskellig størrelse.

Det hurtige overblik

Roxtec H3 UG™ fås nu i følgende størrelser.

Art. no Article
NY standard 126281 H3 135 UG
NY dybde (65mm) 151561 H3 150 UG
NY standard 126283 H3 185 UG
117842 H3 200 UG
NY standard 151306 H3 135 UG woc
NY dybde (65mm) 155188 H3 150 UG woc
NY standard 151308 H3 185 UG woc

Bemærk woc = uden kerne

Kontakt for yderligere info:

Morten N. Gustavsen, Managing Director: morten.gustavsen@roxtec.com

• Bygning, ejendom

• løsninger
  • h3 ug
  • roxtec danmark

Roxtec Denmark ApS - Læs mere på www.roxtec.com/dk

Fakta

Roxtec Denmark ApS er et datterselskab i Roxtec International AB, som er en verdensomspændende virksomhed med en stærk lokal tilstedeværelse. Roxtec International AB udvikler, producerer og markedsfører totalløsninger inden for kabel- og rørgennemføringer til offshore, teleindustrien, vindmølleindustrien samt byggeri og industri generelt. Roxtec Denmark ApS supporterer kunder i Danmark.