Pressemeddelelse -

Roxtec HD - Den nye højdensitet kabeltætningsløsning fra Roxtec. Halver vægten og øg kabelkapaciteten!

Roxtec’s HD (high density) kabeltætning er udviklet til de hårdeste miljøer. Den består af en AISI 316L ramme og industrigodkendte syrefaste rustfri stålkomponenter såsom Roxtec tætningsmoduler, hvilket gør det let at tilpasse modulerne til kabler af forskellige størrelser.

Områdeeffektivt design

Roxtec HD gør det nemt at trække og tætne flere kabler af enhver type gennem blot én åbning. En enkelt udskæring til et Roxtec HD-kit kan rumme op til 32 kabler, hvilket reducerer mængden af pladsbehov i forhold til 32 traditionelle kabelforskruninger. Det giver designere og fabrikanterne mulighed for at reducere mængden, størrelsen og vægten af skabe. De kan faktisk halvere vægten og øge kabelkapaciteten med op til 40 procent sammenlignet med kabelforskruninger.

Se en af de 5 film om Roxtec HD her:

Se de øvrige film om Roxtec HD her

Erstatning til kabelforskruninger

Roxtec HD opfylder kabelplanens krav og kan rumme glatte, bølgede, armerede og ikke-armerede kabler. Udskiftning af kabelforskruninger i kasser og kabinetter i både farlige og ikke-farlige områder er med til at garantere både sikkerhed og driftssikkerhed.

For yderligere information, kontakt venligst Matt Roberts, Product Line Manager hos Roxtec International AB, via e-mail matt.roberts@roxtec.com eller telefon +46 733 31 30 49 eller besøg roxtec.com/dk

Den svenskejede Roxtec Group er verdens førende leverandør af modulbaserede kabel- og rørtætninger. Virksomhedens opfindelse "tilpasning til kabler og rør af forskellige størrelser, Multidiameter™", er baseret på tætningsmoduler med aftagelige gummilag og giver mulighed for en perfekt tætningsløsning, uanset den udvendige bredde af kablet eller rørledningen. Teknologien forenkler design, fremskynder installation og reducerer behovet for lager, materialer og logistik. Det giver også ekstra kapacitet til opgraderinger. Roxtec hjælper og støtter kunder i mere end 70 markeder via datterselskaber og distributører. For mere information, besøg venligst www.roxtec.com/dk

• kabinetter
  • kabeltætninger
  • gennemføringer
  • byggeri
  • byg

Roxtec Denmark ApS - Vi udvikler, producerer og sælger komplette tætningsløsninger til kabel- og rørgennemføringer.