Roxtec UG™ - tætninger af rør og kabler imødekommer et stort behov i markedet

Roxtec UG™ - serien har været på markedet i et par år og efterspørgslen er stor. Vi har derfor valgt at udvide produktfamilien med en større variation af muligheder for tætning af rør og kabler gennem fundamenter. Virksomheden følger nu op på denne succes ved at udvide produktporteføljen med Roxtec RS UG™ (runde tætninger til enkle kabler eller rør). Roxtec UG™ løsningerne er designet til underjordiske applikationer, hvor der er brug for tætning mod et konstant vandtryk.Tætningerne er ideelle til gennemføringer med et enkelt eller flere kabler og rør ind i bygninger via fundamenter. De er nemme at installere også til eftermontering i miljøer med rindende vand.

Takket være den innovative Roxtec knock-out sleeve UG kan brugerne tætne åbninger i dag og samtidig sikre ekstra kapacitet til i morgen. Derudover er Roxtec UG™ tætningsløsninger korrosionsbestandig og designet til at forhindre gnavere og skadedyr på en effektiv måde - simpelthen for at opretholde optimale driftsbetingelser.

De nye produkter fås i følgende størrelser:

RS 70 UG™

RS 90 UG™

RS 100 UG™

RS 135 UG™

RS 150 UG™

RS 185 UG™

Bemærk forskellen fra den almindelige RS™ med den mindre Multidiameter™-spændevidde grundet den 5 mm tolerancen af hullet.

Roxtec UG™ løsninger er tilgængelige også i det web-baseret design værktøj Roxtec Transit Designer™.

For yderligere information, kontakt venligst Nathalie Myrkrans, Product Line Manager hos Roxtec, via e-mail nathalie.myrkrans@roxtec.com eller telefon +46 733 31 32 04 og / eller besøg http://www.roxtec.com/dk/products/roxtec-ugtm/

• gennemføringer
  • byggeri
  • byg
  • rs ug
  • roxtec
  • tætningsløsninger
  • kabler
  • rørtætning
  • roxtec danmark
  • kabeltætninger

Roxtec Denmark ApS - Vi udvikler, producerer og sælger komplette tætningsløsninger til kabel- og rørgennemføringer.