Giv dine døre og paneler nyt liv med Sadolin Træ & Metal V SUPER

Det behøver ikke at koste en formue at skabe nyt liv i hjemmet - giv dine døre, paneler, reoler og køkkenlåger nyt liv med forskellige farver og en god maling til indendørs træværk.

Når du maler døre og paneler, er det vigtigt, at du vælger den rette glansgrad i forhold til resten af husets indretning og dørenes tilstand. En højere glansgrad klæder ældre huse med fyldningsdøre bedre end f.eks. huse fra 70’erne og frem – her skal du vælge en Sadolin Træ og Metal V SUPER i glans 40 (halvblank). Skal du derimod male døre i dit 70’er eller 80’er hus, så vil det se mere naturligt ud med en noget lavere glansgrad og så bør du vælge Sadolin Træ og Metal V SUPER i glans 5 (helmat).

• træ og metal
  • træværk
  • døre
  • paneler
  • køkkenlåger
  • bordplader
  • reoler
  • polyurethan

Sadolin er en del af AkzoNobel, som er verdens største malingsproducent og en af de førende producenter af specialkemikalier, byggelim og limsystemer. Vi bringer innovative produkter til virksomheder og forbrugere verden over og brænder for at udvikle bæredygtige løsninger til vores kunder.

Vi er et Globalt Fortune 500-selskab og rangeres regelmæssigt som et af de ledende selskaber på Dow Jones Sustainability Index. Med hovedkontor i Amsterdam, Holland er vi aktive i mere end 80 lande, hvor vores 55 000 engagerede medarbejdere leverer Tomorrow’s Answers Today™.

www.letscolour.com