Sadolin Eco Spartel – miljømærket spartel

En god nyhed til alle miljøbevidste – Sadolin lancerer Eco Spartel! Nu findes der et spartelprodukt på markedet, som tilfredsstiller alle miljøkrav og er Svane-mærket.

Den nordiske miljømærkning Svanen placerer vores nye spartelmasse blandt de mest miljøvenlige på markedet, og garanterer også, at Eco Spartel tilfredsstiller alle vigtige miljøkrav. Nu er der ingen grund til at gå på kompromis med miljøet når vægge og lofter skal males. Eco Spartel gør Sadolin til en komplet leverandør af miljøgodkendt maling og sikrer et miljørigtigt valg fra spartel til færdigmaling.

Basis for et godt maleresultat.

Foruden det bedste miljøvalg er Eco Spartel også et godt udgangspunkt for et vellykket slutresultat: flotte vægge og samlinger. Du udjævner helt enkelt huller og revner med Eco Spartel og efter en kort tørretid kan overfladen slibes glat og fin. Eco Spartel er enkelt at anvende, giver et professionelt resultat og et optimalt underlag for den videre behandling.

Fra videnskab til væg.

Sadolin tilhører den verdensomspændende koncern AkzoNobel, som er verdens største producent af maling og træbeskyttelse. Virksomheden arbejder med den nyeste teknologi på maling-siden. Miljø har fokus og højeste prioritet i produktudviklingen. Vores ekspertise indenfor maling og miljø gør det nu muligt for alle at renovere huset med ren samvittighed.

Kontakt:

Akzo Nobel Deco A/S, Tel 32 69 80 00, Holmbladsgade 70, 2300 København S