SAINT-GOBAIN ENDNU ENGANG CERTIFICERET TOP EMPLOYER

Saint-Gobain i Danmark – herunder koncernens virksomheder Weber, ISOVER, Gyproc og Scanglas samt søsterselskaberne Brdr. Dahl og Optimera fra Saint-Gobain Distribution Denmark – er for andet år i træk blevet certificeret af Top Employers Institute.

Hvert år foretager Top Employers Institute en vurdering af arbejdspladser og anerkender de ledende arbejdsgivere i hele verden: Virksomheder som sikrer gode medarbejderforhold, udvikler talenter på alle niveauer i organisationen, og som stræber efter løbende at optimere ansættelsespraksis. I år er virksomhederne fra Saint-Gobain i hele verden blandt dem, der har fået tildelt den eksklusive ’Top Employers’ certificering.

- Vi er glade for endnu engang at blive anerkendt for vores arbejde med medarbejdernes forhold her i Danmark. Top Employers Institute certificerer virksomheder i hele verden og er eksperter på området. I år er vi også stolte over at Saint-Gobain overordnet set er certificeret som Global Top Employer. Det er en anerkendelse, vi er stolte over at få, siger Steen Vejlgaard, HR Direktør for Saint-Gobain i Norden og Baltikum

Udgangspunktet for Top Employers certificering er en stringent proces og høje standarder. For at styrke gyldigheden af processen og certificeringen revideres alt materiale af uafhængig tredjepart.

Dennis Utter, der er Global Business Director for Top Employers Institute, siger:
- Optimale medarbejderforhold sikrer, at folk kan udvikle sig personligt og professionelt. Vores omfattende research har vist, at Saint-Gobain virksomhederne giver et fremragende beskæftigelsesmiljø, og tilbyder en bred vifte af gennemtænkte initiativer, der er på linje med kulturen i selskabet.

• Arbejdsmiljø

• isover