Clipper lancerer ny gulvsav

Clipper lancerer ny gulvsav

Clipper gulvsav CS401 er en kompakt og ergonomisk gulvsav med kraftig konstruktion. Maskinen har et lavt tyngdepunkt som gør den let for brugeren at arbejde med.

Clipper gulvsav CS401 er ideel til både tør- og vådskæring i beton og asfalt.  Maskinen har en bred og kraftig konstruktion der gør maskinens tyngdepunkt lavt samt formindsker vibrationsniveauet og dermed sikrer en stabil skæring. Skæredybden indstilles trinløst med et håndsving og en dybdeindikator viser den faktiske skæredybde.

Clipper CS401 findes med to forskellige motorstørrelser. Dels med en benzinmotor på 6,6 KW (8,9 hk) til diamantklinger op til 400 mm og dels en benzinmotor på 9,6 kW (13 hk) til diamantklinger op til 450 mm. Den maksimale skæredybde er 145 mm respektive 170 mm. Maskinen har en aftagelig vandtank på 20 liter, hvilket sikre en nem og praktisk løsning ved vådskæring, hvor der er begrænset mulighed for vandtilførsel

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives, verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives anvender den nyeste teknologi, er førende inden for udvikling af nye slibematerialer og byder på en række førende mærker som Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter og Baystate.

Erik Møller

Pressekontakt Salgschef Danmark +45 2323 5244

Verdens største producent af slibeprodukter

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives som verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives A/S er en veletableret leverandør til den danske industri, autobranchen og distributører og er bedst kendt for en meget bred vifte af produkter af meget høj kvalitet. I Danmark markedsføres flere af Saint-Gobain’s velkendte mærker som Norton, Flexovit, Winter, Clipper og Nimbus.