Nye polernylon produkter til lak

Nye polernylon produkter til lak

Norton lancerer et nyt sortiment ark og ruller i BearTex, polernylon, som er ideel til primer, lak og klar lak. I sortimentet indgår desuden en polerpasta.

Det nye sortiment er specielt udviklet til bearbejdning af kanter, konturer, buede overflader og findes i et utal af forskellige tykkelser. De kan anvendes til bland andet rengøring, fjernelse af rust, polering og finish af overflader.

BearTex produkterne fleksibilitet giver en jævn og konstant overflade uden at skade malede eller færdig lakerede produkter. Ark findes i to forskellige dimensioner. Dels s.k. Hand Pads som har en kraftigere opbygning og dels Thin Flex som er tyndere og mere fleksibel, men dog modstår iturivning.

I sortimentet indgår også en vandbaseret polerpaste, Norton Scuff Gel, som giver en glattere overflade og et bedre greb for malingen. Denne polerpasta affedter, rengør og poler på samme tid og er nem at skylle af.

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives, verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives anvender den nyeste teknologi, er førende inden for udvikling af nye slibematerialer og byder på en række førende mærker som Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter og Baystate.

Erik Møller

Pressekontakt Salgschef Danmark +45 2323 5244

Verdens største producent af slibeprodukter

Saint-Gobain Abrasives A/S er førende leverandør af slibeprodukter og indgår i Saint-Gobain Abrasives som verdens største producent af slibeprodukter. Saint-Gobain Abrasives A/S er en veletableret leverandør til den danske industri, autobranchen og distributører og er bedst kendt for en meget bred vifte af produkter af meget høj kvalitet. I Danmark markedsføres flere af Saint-Gobain’s velkendte mærker som Norton, Flexovit, Winter, Clipper og Nimbus.