Ny administrerende direktør i stolen hos Saint-Gobain ISOVER A/S

Den 1. juni 2014 tiltræder Mogens Nielsen posten som administrerende direktør hos Saint-Gobain ISOVER A/S.

Mogens Nielsen er et kendt ansigt i byggebranchen, da han udover at have bestridt ledende positioner i Saint-Gobain Gyproc – senest som nordisk regional administrerende direktør – også har bred erfaring i branchesamarbejder og bl.a. sidder i DI’s Hovedbestyrelse og DI’s Specialudvalg for Byggepolitik samt er formand for branchefællesskabet DI Byg.

”Jeg glæder mig til at skulle arbejde for Saint-Gobain ISOVER. Der sker mange nye og interessante ting både i branchen og i virksomheden i disse år, så det bliver en spændende udfordring.” siger Mogens Nielsen.

Mogens Nielsen overtager posten efter Dirk De Meulder, som skal være administrerende direktør for Saint-Gobain ISOVER i Frankrig. ”Det er en god og solid virksomhed Dirk De Meulder overlader mig, og jeg ser frem til at fortsætte udviklingen af en af de mest markante spillere i branchen”, udtaler Mogens Nielsen.

Saint-Gobain ISOVER er førende indenfor isolering på verdensplan med aktiviteter i mere end 50 lande og ca. 11.000 ansatte.

• isolering
  • saint-gobain
  • isover

Saint-Gobain Denmark A/S består af de tre selskaber Gyproc, ISOVER og Weber. Sammen med resten af Saint-Gobain Group designer, producerer og distribuerer de byggematerialer og løsninger, der spiller en rolle for vores velvære og vores alles fremtid inden for byggeriet. Vi leverer løsninger med fokus på brandsikring, fugtsikring og lydisolering til indervægge, facader, etagedæk, lofter og gulve.

Som en af verdens førende leverandører til byggeriet kombinerer Saint-Gobain innovation, ekspertise og en stor portefølje, der kan møde næsten alle de behov der måtte være i forbindelse med byggeprojekter.

Saint-Gobain Group, grundlagt i Frankrig i 1665, har mere end 179.000 ansatte i 67 lande. Saint-Gobains løsninger findes overalt i vores daglige liv: i bygninger, transport, infrastruktur og i mange industrielle applikationer. De bidrager til komfort, ydeevne og sikkerhed, samtidig med at de adresserer udfordringer for bæredygtig konstruktion, ressourceeffektivitet og klimaændringer.