Glem apps: Forbrugerne vil have en SMS

Mange virksomheder vil have stor fordel af, at benytte det gamle SMS-system, når de skal kommunikere til deres kunder. Det viser ny undersøgelse fra SAP Mobile Services, som har baseret undersøgelsen på svar fra 2.700 respondenter i 12 lande.

71 pct. angiver således, at de bliver irriterede over de mange forskellige samtaler, der foregår over mange forskellige apps med mange forskellige brands. I stedet efterspørger de, at alle samtaler samles ét sted og at kommunikationen i højere grad foregår på deres egne præmisser. Hele 8 ud af 10 adspurgte i undersøgelsen angiver således, at de helst vil modtage informationer via en simpel SMS. 70 procent mener endda, at SMS er en fantastisk måde for virksomhederne at få opmærksomhed, men 64 procent angiver, at virksomhederne bør bruge SMS endnu mere i deres kommunikaiton.

Læs mere om undersøgelsen her: www.sap.com/sms-advantage.

For yderligere information kontakt:

Ellen Vig Nelausen, Nordic Employee, Communications, CSR and Media Relations, M: +45 2923 3234, E:  ellen.vig.nelausen@sap.com

• Data, Telekommunikation, IT

• mobility
  • apps
  • sap mobile services
  • sms

Ellen Vig Nelausen

Pressekontakt Nordic Communications Manager +45 2923 3234

Pressekontakt Director Communications, Nordic & Baltic region Pressekontakt +46 (0)8 587 72798