SAP udvider fokus på Internet of Things

SAP satser for alvor på løsninger til den digitale og netværksbaserede økonomi. Det faktum at enheder konstant sammenkobles i netværk betyder, at virksomheder nu kan drage stor fordel af at udnytte Internet of Things.

Derfor lancerer SAP nu tre nye løsninger, der alle drives af SAP HANA cloud platformen, der gør det muligt at opnå analytisk indsigt i data i realtid.

Jesper Schleimann, direktør for SAPs database og teknologiportefølje, mener, at mange danske virksomheder vil have gavn af at udnytte de fordele Internet of Things kan give:

”Især virksomheder der arbejder med produktion, logistik og transport vil kunne have stor gavn af at arbejde fokuseret med Internet of Thing. Med de nye løsninger fra SAP kan vi hjælpe både store og små virksomheder med at forstå de forretningsmæssige fordele Internet of Things kan give dem, og hjælpe dem med at komme hurtigt i gang med at løse kritiske opgaver”.

Foruden lanceringen af nye løsninger til Internet of Things, tilknytter SAP 500 ekstra medarbejdere til fokuseret at arbejde med udvikling og support til forskellige Internet of Things-initiativer.

Du kan læse mere om de nye løsninger fra SAP her: http://global.sap.com/news-reader/index.epx?category=ALL&articleID=23827&searchmode=C&page=1&pageSize=10

For yderligere information kontakt:

Susanne Kapfer, Director Communications, Nordic & Baltics, susanne.kapfer@sap.com, 0046 (0)733 587798

Cathrine Thaning, PR Manager Nordics & Baltics, cathrine.thaning@sap.com, 0047 41681740

• Data, Telekommunikation, IT

• internet of things
  • sap hana
  • jesper schleimann

Ellen Vig Nelausen

Pressekontakt Nordic Communications Manager +45 2923 3234

Pressekontakt Director Communications, Nordic & Baltic region Pressekontakt +46 (0)8 587 72798