Byg din egen SAP Cloud App på 45 minutter

SAP har annonceret betydelige opgraderinger til SAP HANA Cloud-platformen, som er virksomhedens in-memory platform-as-a-service (PaaS). I SAP HANA Cloud-platformen kan virksomheder og partnere hurtigt bygge, udvide eller integrere mobile business-applikationer, så de lever op til kravene fra den hyperforbundne digitale økonomi.

SAPs HANA Cloud Platform er hurtigt blevet de facto udvidelsesplatformen for SAPs partnere og kunder. For at komme denne omstilling i møde, tilbyder SAP HANA App Center et website til kunder, hvor man kan få adgang til de applikationer, som er tilgængelige til platformen. SAP HANA App Center fortsætter samtidig udvidelsen og har nu tæt på 1.000 nye applikationer, og der linkes samtidig direkte til de applikationer, som kan købes digitalt i SAP Store.

Den seneste udgave af SAP HANA Cloud Platform indeholder:

• SAP HANA Cloud Platform Internet of Things (IoT) tjenester, som inkluderer håndtering af devices og data til scenarier i IoT applikationer, som sørger for en simpel implementering af lettere IoT cloud-applikationer.
  • Betydelige udvidelsestjenester til implementering af software-as-a-service (SaaS) og mobile applikationer, som er tæt forbundet med SuccessFactors HCM solutions, SAP Cloud for Customer, SAP Jam, og S/4HANA, samt on-site SAP Business Suite som tilbyder en personlig og integreret brugeroplevelse.
  • Tilføjelse af SAP Adaptive Server® Enterprise (SAP ASE) for at gøre det muligt at flytte virksomhedens nuværende applikationer let og nemt fra andre databaseplatforme til et fuldt integreret cloud-miljø.
  • Den nye SAP Fiori®, demo cloud edition gør kunder i stand til hurtigt at få indblik i, hvordan de kan få mere ud af deres eksisterende SAP investeringer ved at installere SAP Fiori apps og gennem udvikling af nye Fiori-lignende apps på tværs af organisationen.
  • SAP HANA® Cloud Platform mobile services vil skabe mobil forretningsinnovation ved at forbinde mennesker, devices og forretningsnetværk og dække udviklingen ved at iscenesætte og sikre implementeringen af mobile apps. Det bliver dermed muligt for kunder at bygge og implementere mobile apps, som kan integreres sikkert on-site eller via cloudbaserede systemer.

Samtidig har SAP afsløret udgivelsen af SAP HANA Cloud Platform til Internet of Things (IoT). Med de IoT-løsninger, som er baseret på SAP HANA Cloud Platform, bliver kunder og partnere i stand til at forbinde alting til en hvilken som helst app eller forretningsproces i deres virksomhed og forretningsnetværk og således skabe nye indtægtsmodeller, produkter og tjenester.

SAP har også annonceret nye partnerskaber med Siemens og Intel for at gøre det lettere for kunder at implementere og håndtere IoT-løsninger. Siemens har valgt SAP HANA Cloud Platform til at bygge Siemens Cloud for Industry som en åben cloud platform til at analysere store datasæt. Siemens vil skabe et åbent IT-økosystem til OEMs og app-udviklere baseret på SAP HANA Cloud-platformen. SAP og Intel samarbejder om at simplificere, sikre og skalere Internet of Things til virksomheden. Intel udarbejder arbejdsplanen til førende IoT-løsninger. SAP tager SAP HANA platformen i kombination med Intels arbejdsplan for efterfølgende at simplificere IoT end-to-end implementeringerne i virksomheder. Disse samarbejder er med til at skabe et stærkt partnerskabsøkosystem, som også inkluderer samarbejder med Jasper, Accenture og T-Systems. Samtidig har kunder som Tangoe og Tennant skabt værdi ved at udnytte SAP HANA til at implementere IoT.

Læs den engelske meddelelse her

• Data, Telekommunikation, IT

• mobility
  • cloud
  • big data
  • sap hana
  • application development
  • sap digital
  • platform-as-a-service
  • paas
  • sap hana app center
  • sap store
  • in-memory

SAP er verdens førende leverandør af virksomhedssoftware og hjælper virksomheder af alle størrelser og fra alle brancher med bedre forretningsstyring. Fra forvaltning til bestyrelseslokalet, lager til butik, desktop til mobile enheder – gør SAP mennesker og organisationer bedre i stand til at samarbejde og benytte forretningsmæssige informationer mere effektivt for at være længder foran konkurrenterne. SAP applikationer og services gør det muligt for mere end 291000 kunder at optræde professionelt, tilpasse sig løbende og til at udbygge forretningen på en bæredygtig måde. For mere information, se www.sap.com/denmark.

Ellen Vig Nelausen

Pressekontakt Nordic Communications Manager +45 2923 3234

Pressekontakt Director Communications, Nordic & Baltic region Pressekontakt +46 (0)8 587 72798