SAP og hybris gør op med standardkampagner

Marketingafdelingen er i dag under stadigt større pres, og behovene for bedre IT-støtte for at opfylde kravene til at skabe unik og personlig markedsføring ’real time’ vokser. Marketing udfordres ofte, da det er næsten umuligt at reagere på anonyme eller ufuldstændige interessesignaler som f.eks. upersonlige søgninger på nettet. SAP og Hybris kommer derfor med en ny tilgang til at løse udfordringen: Der skal være adgang til en simpel løsning, som kan omdanne standardiseret massekommunikation til personlige budskaber.

SAP og hybris lancerer nu løsningen SAP hybris marketing platform som samler alle kundedata uanset kilde og for første gang gør det muligt at gennemføre adfærdsbaserede kampagner direkte til de enkelte kunder i målgruppen – i stor målestok og i ’real time’. SAP og Hybris forventer stor efterspørgsel denne type løsninger inden for flere kundegrupper og B2B.

SAP og hybris udvider desuden markedspladsen hybris Extend til tredjepartsløsninger. Udover de eksisterende partnerskaber med Adobe, Bazaarvoice og OpenText vil der nu også komme tilføjelser fra andre ledende aktører som Bloomreach, Facebook, Marketo, Sprinklr og Turn. Disse løsninger tilbydes som tilføjelser til den nye SAP hybris marketing platform.

Link til oprindelig version af meddelelsen:

For yderlige information kontakt:

SAP PR Manager, Nordic & Baltic region: Cathrine Thaning, +47 67529458, cathrine.thaning@sap.com

Rostra Kommunikation, Christoffer Hovaldt, +45 26705282, ch@rostrapr.com

• Data, Telekommunikation, IT

• mobility
  • hybris
  • marketing
  • marketing platform
  • real time
  • hybris extend

SAP er verdens førende leverandør af virksomhedssoftware og hjælper virksomheder af alle størrelser og fra alle brancher med bedre forretningsstyring. Fra forvaltning til bestyrelseslokalet, lager til butik, desktop til mobile enheder – gør SAP mennesker og organisationer bedre i stand til at samarbejde og benytte forretningsmæssige informationer mere effektivt for at være længder foran konkurrenterne. SAP applikationer og services gør det muligt for mere end 282000 kunder at optræde professionelt, tilpasse sig løbende og til at udbygge forretningen på en bæredygtig måde. For mere information, se www.sap.com/denmark.

Ellen Vig Nelausen

Pressekontakt Nordic Communications Manager +45 2923 3234

Pressekontakt Director Communications, Nordic & Baltic region Pressekontakt +46 (0)8 587 72798