SAP SuccessFactors parat med tilføjelser til Performance & Goals

SAP kan nu præsentere Continuous Performance Management til SAP SuccessFactors’ Performance & Goals-løsning. De nye tilføjelser giver mulighed for løbende samarbejde mellem ansatte og ledere for at sikre at fx arbejdsopgaver, mål og resultater eksekveres som planlagt i organisationen. De nye muligheder bekræfter SAP SuccessFactors’ position som førende inden for cloudbaseret Human Capital Management-software (HCM).

For at nå organisationens mål bør man benytte sig af de nye digitale muligheder, i stedet for at åbne op for splid og konflikter mellem medarbejderne ved at bruge gammeldags metoder. ”Virksomheder arbejder i dag konstant i et meget højt tempo. I stedet for at være afhængig af forældede evalueringsmetoder, hvor der arbejdes ud fra fastlåste metoder med flueben i bokse, skal man kigge på de nyeste digitale muligheder for både medarbejdernes og organisationens skyld”, forklarer Anders Feddersen, Country Manager i SAP Danmark.

Anders Feddersen understreger, at koblingen mellem resultater, mål og KPI’er i dag er en af de hurtigst voksende områder inden for virksomheders kulturskift. IT-løsninger skal kunne tilpasse sig de skift, der kommer i organisationen, og derfor har SAP nu redefineret Performance & Goal Management i SuccessFactors’ HCM Cloud-løsning.

Virksomheder kan ved at benytte de nye muligheder i SuccessFactors bl.a.:

• Give medarbejdere mulighed for at tage ejerskab i deres præstationer ved at dokumentere fremskridt, se resultater og være afstemt med konkrete mål, så den enkelte kan få den nødvendige feedback og coaching der kræves for at kunne forbedre sig.
  • Give ledere et komplet overblik over, hvad deres hold for øjeblikket arbejder på, samt give regelmæssig og effektiv vejledning til medarbejderne.
  • Give HR et overblik over, hvor tit der afholdes medarbejdersamtaler i organisationen, minde medarbejdere og ledere om at afholde samtaler om resultater og samtidig give vejledning til effektiv coaching.

Læs den engelske pressemeddelelse her.

• Data, Telekommunikation, IT

• successfactors
  • anders feddersen
  • performance & goals
  • hcm
  • cloud
  • continuous performance management

SAP er verdens førende leverandør af virksomhedssoftware og hjælper virksomheder af alle størrelser og fra alle brancher med bedre forretningsstyring. Fra forvaltning til bestyrelseslokalet, lager til butik, desktop til mobile enheder – gør SAP mennesker og organisationer bedre i stand til at samarbejde og benytte forretningsmæssige informationer mere effektivt for at være længder foran konkurrenterne. SAP applikationer og services gør det muligt for mere end 296 000 kunder at optræde professionelt, tilpasse sig løbende og til at udbygge forretningen på en bæredygtig måde. For mere information, se www.sap.com/denmark.

Ellen Vig Nelausen

Pressekontakt Nordic Communications Manager +45 2923 3234

Pressekontakt Director Communications, Nordic & Baltic region Pressekontakt +46 (0)8 587 72798