SAP vil købe førende markedsføringsvirksomhed

SAP har netop meldt ud, at de har planer om at købe SeeWhy, som er en af de førende virksomheder for cloud-baserede løsninger indenfor adfærdsmålrettet marketing i real tid.

Købet af SeeWhy ligger i forlængelse af SAPs strategi om at købe teknologier, som passer ind i allerede eksisterende løsninger. Købet af SeeWhy, som allerede bliver brugt af mange af verdens største virksomheder, vil komplimentere SAP’s aktuelle handelsplatform Hybris med personaliseret 1-til-1 marketing. Det betyder, at virksomheder i realtid kan reagere på kundernes adfærd og derefter omdanne kundeinteraktion til direkte salg.

Tidligere blev kunder oversvømmet med irrelevant information om produkter uden interesse, men med SeeWhy omdannes dette til personlig service af relevant information for kunden – der i sidste ende vil stimulere salget.

SAP forventer at gennemføre købet i løbet af andet kvartal i 2014.

Læs hele pressemeddelelsen her: http://www.news-sap.com/sap-acquire-seewhy-real-time-behavioral-marketing-company/

• Data, Telekommunikation, IT

• cloud
  • big data
  • hybris
  • seewhy
  • marketing
  • mobility

SAP er verdens førende leverandør af virksomhedssoftware og hjælper virksomheder af alle størrelser og fra alle brancher med bedre forretningsstyring. Fra forvaltning til bestyrelseslokalet, lager til butik, desktop til mobile enheder – gør SAP mennesker og organisationer bedre i stand til at samarbejde og benytte forretningsmæssige informationer mere effektivt for at være længder foran konkurrenterne. SAP applikationer og services gør det muligt for mere end 258.000 kunder at optræde professionelt, tilpasse sig løbende og til at udbygge forretningen på en bæredygtig måde. For mere information, se www.sap.com/denmark og følg os på Twitter @SAPDANMARK.

Ellen Vig Nelausen

Pressekontakt Nordic Communications Manager +45 2923 3234

Pressekontakt Director Communications, Nordic & Baltic region Pressekontakt +46 (0)8 587 72798