SATS lancerer deres største træningsevent nogensinde

Lørdag den 15. juni vil SATS aktivere hele Norden for at gøre opmærksom på, hvor vigtigt det er at træne regelmæssigt. SATS gør træning tilgængelig for alle med åbent hus denne dag og tilbyder mere end 925 hold i fire forskellige lande for at bidrage til forbedret sundhed og velvære i samfundet.

Selvom det er bevist at regelmæssig motion har positive sundhedsmæssige fordele, siges det, at den stadigt mere stillestående / inaktive livsstil forårsager store sundhedsmæssige problemer verden over. Dette er en negativ tendens, som SATS ønsker at ændre. SATS vil gøre det lettere for folk at tage det første skridt mod en sundere livsstil og netop derfor afholdes SATS Nordic Training Day, deres største træningsevent nogensinde. Den 15. juni åbner SATS 220 centre i Norge, Sverige, Danmark og Finland og tilbyder mere end 925 hold og udendørsevents. Målet er at inspirere den nordiske befolkning til at træne mere og forstå fordelene ved en aktiv livsstil.

-At bidrage til en sundere livsstil og dagligt motivere folk til at motionere er en naturlig del af SATS’ DNA. Vi vil nu gøre det endnu nemmere at komme i gang med træningen ved at lancere SATS Nordic Training Day. I løbet af denne dag vil vi tilbyde forskellige former for træning, og jeg kan garantere dig, at der er noget for alle uanset træningsniveau. Kom med og bliv inspireret til at leve et aktivt liv, udtaler Jakob Hansen, Country Manager SATS Danmark.

Udendørsevents den 15. juni Alle er velkomne til SATS Nordic Training Day; børn, unge, voksne, ældre, medlemmer og ikke-medlemmer. I Sverige, Norge, Finland og Danmark er der mere end 925 holdtimer med forskellige træningsformer der er egnet for alle uanset niveau.

Der vil være indendørshold i alle SATS’ centre, men også udendørshold som vil blive afholdt i parker, på stadion og langs vandet i både Århus, Odense og København. Få mere information og se programmer for hvert land via nedenstående:

Sverige: www.sats.se/nordic-training-day/
Norge: www.sats.no/nordic-training-day/
Finland: www.elixia.fi/nordic-training-day/
Danmark: www.sats.com/nordic-training-day/

Malin Selander, Head of Communication & PR
malin.selander@sats.se 0046 70 4264006

• SATS er en del af SATSGROUP som ejes af Altor (51 %) og TryghedsGruppen (49 %). SATSGROUP omfatter mærkevarer såsom SATS, ELIXIA, Fresh Fitness, HiYoga, Balance og Metropolis.