11 brugte på serviceaftale til Cirkus Arena

Efterårets cirkusforestilling i Kolding resulterede i, at Cirkus Arena købte 11 brugte lastbiler med serviceaftaler hos Scania - alle finansieret gennem Scania Finans.

Cirkusdirektør Benny og hans søn Jackie Berdino var i efteråret i Kolding for at optræde med deres cirkusforestilling. Vinterens kommen var på vej, og med den følger ofte udlån af adskillige store telte samt dyr til forestillinger forskellige steder i Europa. Cirkus Arena havde brug for 11 trækkere til omgående levering til at dække deres transportbehov.

Det ønske kunne Scania Used Truck center nemt opfylde. De havde faktisk lige fået 11 ens røde trækkere ind på lageret, så nu skulle finansieringen bare på plads. Scanias eget finansieringsselskab kom med en god aftale, og dermed var Cirkus Arena nu ejere af 11 brugte Scania G 400.

Cirkuslivet er lig med meget rejseri og kørsel, oftest med levende dyr, og det var derfor af ekstra vigtighed for cirkusdirektøren, at nedbrud undgås. Derfor tegnede Benny Berdino en "Classic 20+ serviceaftale" på alle lastbilerne, hvilket er en serviceaftale til Scania-køretøjer ældre end 5 år.

Med denne serviceaftale bliver også bilens software automatisk opdateret, når bilen er til service, hvilket sammen med anvendelsen af originale reservedele giver optimal oppetid for Cirkus Arena fortæller kontraktchef hos Scania, Preben Kristiansen.

- Det betyder igen, at vi kan have de rigtige reservedele klar, hvis den skal ind på værkstedet, og cirkus'et dermed ikke skal undvære lastbilen i længere tid end absolut nødvendigt, slutter Preben Kristiansen.

Fakta om at købe brugt hos Scania

• Alle indkomne lastbiler gennemgår syn for at vurdere deres stand. Lever de op til Scanias standarder, tildeles de certifikatet Approved. Når du køber en Approved lastbil over 5 år, følger der en Classic 20+ serviceaftale med i prisen, som gælder i et år. En Classic 20+ serviceaftale giver 20 % rabat på arbejdsløn og alderen på bilen i Scania original reservedelsrabat ved reparationer på chassis.
  • Du har mulighed for at få 15% udbetaling ved finansiering gennem Scania Finans
  • Du har mulighed for en fordelagtig lastbilforsikring

For mere information

Kontakt salg og serviceaftale: Flemming Østergaard, tlf.: +45 25 51 94 31