Gyldne tider i Scania Danmark

Scania Danmark har for 28. gang, hædret medarbejdere med prisen ”Det Gyldne Rat”

Hos Scania har der altid været stor fokus på løbende forbedringer, hvilket altid har sikret en stærk position på markedet. Derfor er der kontinuerligt fokus på at udvikle faglige styrker og ikke mindst sætte fokus på medarbejdere, der gør en ekstraordinær indsats.

Seks medarbejdere i den danske Scania-organisation blev mandag den 3. juni 2019 hædret for deres ekstraordinære indsatser i 2018.

Scanias succes er baseret på seks kerneværdier og især vores engagement i løbende forbedringer spiller en stor rolle. Det er grundlaget for en unik virksomhedskultur, og det giver os en stærk position på markedet.

Alle medarbejdere må indstille en kollega, og de mest overbevisende og fyldestgørende begrundelser vinder.

For Scania handler bæredygtighed blandt andet om, hvordan vi driver vores forretning og vores værksteder. Altså handler det i høj grad om vores medarbejdere. Det handler om at være ansvarlig og levere værdi i hele værdikæden og i alle vores relationer, fortæller Marcus Holm, Adm. Direktør for Scania Danmark. Kort sagt, så trækker vi i den gule førertrøje og går forrest i den bæredygtige transformation af vores organisation og vores industri og vi står sammen i arbejdet med, hver dag, at sikre at det bliver en integreret del af vores DNA – dette er også afspejlet i udvælgelsen af årets vindere af Det Gyldne Rat.

Modtagerne af årets Gyldne Rat 2019 er:

Rasmus Bülow Pedersen, Værkfører i Thisted, Ole Jørgensen, Servicemarkedskonsulent, Ishøj, Mads Funch, Værkfører i Esbjerg, Jane Kold Svendsen, HR konsulent, Ishøj, Rasmus Knude Nielsen, faktureringscenter Syd, Kolding & Niels Hørlück, mekaniker og hjælpeværkfører, Odense

Med prisen følger en tur til Södertälje med besøg på fabrikken samt efterfølgende weekend i Stockholm med ledsager.

• uddannelse