​Ny brugt Scania til J.L. Transport

Scania Danmark har leveret en ny brugt Scania R 480 6x2 til J.L. Transport i Ringkøbing.

Da J.L. Transport skulle bruge en lastbil her og nu, besluttede ejer Johnni Strøe Larsen sig for at købe en brugt Scania R 480 fra Scania Danmarks brugtvognslager. Den nye lastbil skal køre maskintransporter og kipper-trailere i det danske land og er udstyret med Scania Opticruise gearkasse, Scania Premium Radio og Bluetooth.

Johnni har tegnet aftale med Scania om elektronisk og automatisk indsamling og opbevaring af fartskriverdata. Med Scanias system går det hele automatisk, så han hverken skal overføre manuelt eller opbevare de vitale data.

Lakering i J.L. Transports farver er foretaget Carsten Noer Storvognslakering A/S i Vamdrup.

Fakta om at købe brugt hos Scania

Når en vognmand køber brugt hos Scania, kan han/hun være sikker på at lastbilen er i den stand, som er blevet lovet. Alle indkomne lastbiler gennemgår et syn for at vurdere deres stand. Lever de op til Scanias standarder, tildeles de certifikatet Approved. Se Scanias lager af brugte lastbiler.

Kontakt for mere information

Salgskonsulent Dennis Knudsen i Kolding for mere information, tlf.: +45 25 51 94 17.

• brugt lastbil
  • j.l. transport