Jakob er ny Scania-servicesælger på Sjælland

Pressemeddelelse   •   Okt 06, 2016 13:11 CEST

Jakob Klarskov er ny Scania-servicesælger på Sjælland

Jakob Klarskov er tiltrådt en stilling som servicesælger hos Scania Danmark. I dette job skal han rådgive vognmænd i områderne Ishøj, Frederikssund, Holbæk og Sorø til de mest optimale serviceløsninger.

Jakob skal, sammen med sin kollega servicesælger Ernst Larsen, rådgive vognmænd om service- og reparationsaftaler, chaufførcoaching og m.m. Han har en lang baggrund i transportbranchen og har de seneste 6 år været ansat i en stilling som værkfører hos Scania i Sorø.

Kontaktdetaljer

Jakob Klarskov, tlf.: +45 25 51 96 46 eller jakob.klarskov@scania.dk

Ernst Larsen, tlf.: +45 25 51 96 05 eller ernst.larsen@scania.dk

Scania beskæftiger i alt cirka 900 medarbejdere, som arbejder med reparation og service af store køretøjer, reservedele og serviceaftaler, salg af busser og lastbiler, finansierings- og forsikringsløsninger til vognmænd, marketing, teknik, IT, HR og økonomi samt chauffør uddannelse på i alt 26 velplacerede lastbil- og busanlæg jævnt fordelt over hele Danmark.