Kendt ansigt tilbage hos Scania i Horsens

Per 1. september hedder den nye afdelingschef hos Scania i Horsens igen Johnny Rosenkilde (36).

Efter at have fungeret som teknisk servicerådgiver hos Scania Danmark i to år er Johnny Rosenkilde nu tilbage som afdelingschef hos Scania i Horsens.

- Jeg har valgt at vende tilbage til værkstedsdrift, da det er det som mit hjerte brænder for. Og så var det jo dejligt, at det lige er min tidligere afdeling, der havde brug for en ny afdelingschef, fortæller Johnny Rosenkilde.

Johnny har i løbet de seneste to år ydet teknisk support til Scania-værkstederne i hele Danmark samt bidraget til at styrke den interne uddannelse af mekanikere, værksteds- og reservedelsmedarbejdere.

- Det bliver helt sikkert en fordel  i mit daglige arbejde, at jeg har fået så meget teknisk viden, slutter Johnny Rosenkilde.

Scania Danmark ønsker Johnny Rosenkilde alt det bedste i det nye job.

• Ansættelse, kollektivaftale

• horsens
  • johnny rosenkilde
  • afdelingschef
  • værksted

Scania beskæftiger i alt cirka 900 medarbejdere, som arbejder med reparation og service af store køretøjer, reservedele og serviceaftaler, salg af busser og lastbiler, finansierings- og forsikringsløsninger til vognmænd, marketing, teknik, IT, HR og økonomi samt chauffør uddannelse på i alt 24 velplacerede lastbil- og busanlæg jævnt fordelt over hele Danmark.