Mød Scania på Vestfyn Trækker i weekenden

Traditionen tro stiller Scania op på Danmarks største udendørs udstilling for transportbranchen "Vestfyn Trækker", som finder sted i denne weekend.

Årets største transportmesse, Vestfyn Trækker 2016, afholdes ved Fynske Motorvej i weekenden fra den 27. til 29. maj. Messen har aldrig været større, og bredden på udstillere er på det højeste niveau nogensinde. Scanias stand har nr. 88+89 (første stand på højre side, når man kommer fra indgangen).

Der er meget nyt og spændende for de besøgende at kigge på, og forventningerne for arrangørene er, at der kommer mellem 8.000 og 10.000 besøgende på messen i de 3 dage.

Scania Danmark udstiller bl.a. en Scania R 730 LA6x4HNB med et highline-førerhus og en flot opbygning på standen. Den er Scanias kandidat til konkurrencen "Årets Opbygning 2016". Det er en helt nystiftet pris på Vestfyn Trækker, der hylder opbyggerne i transportbranchen. Lastbilen tilhører Arne Bondo Pedersen & Søn, og ikke nok med den har en superflot opbygning, den er også udstyret med alt, hvad der kan tilbydes, fra fabrikken.

Scania sætter fokus på brugt

For første gang udstiller Scania også brugte lastbiler på Vestfyn Trækker, og samtidig fremvises forskellige muligheder for opgradering og modernisering af vognmændenes nuværende flåder.

– Det handler om total cost of ownership og om at finde den helt rigtige samlede løsning til den enkelte vognmand. I nogle tilfælde er det klogeste at udskifte en del af flåden med nyere brugte modeller, hvor toppen allerede er taget af afskrivningen, og i andre tilfælde vil det optimale være at eftermontere eksempelvis Communicator flådestyring i eksisterende biler, siger Lars Jessen, der er Used Vehicle & Rental Manager hos Scania Danmark.

Scania forærer fin 125-års jubilæumsnøglering helt gratis

- Er du blandt de 150 første, som henvender dig på Scanias stand på Vestfyn Trækker med en bekræftelse på, at du har tilmeldt dig Scanias brugtbilsdatabase og nyhedsbrevet, får du en nøglering udleveret med det samme. Og ja, så byder vi naturligvis på lidt koldt til ganen, slutter Lars Laage Jensen.

Åbningstider: Fredag 10 - 16, Lørdag 9 - 17 og Søndag 9 - 16.

• Fritid

• udstilling
  • vestfyn trækker
  • brugte lastbiler

Scania beskæftiger i alt cirka 900 medarbejdere, som arbejder med reparation og service af store køretøjer, reservedele og serviceaftaler, salg af busser og lastbiler, finansierings- og forsikringsløsninger til vognmænd, marketing, teknik, IT, HR og økonomi samt chauffør uddannelse på i alt 26 velplacerede lastbil- og busanlæg jævnt fordelt over hele Danmark.

Læs mere om Scania på www.scania.com og www.scania.dk