Ny Key Account Manager på Sjælland

Michael Rasmussen er den 1. maj 2018 startet som Key Account Manager for Scania Danmark A/S.

Michael har en lang karriere inden for lastbil-branchen og kommer senest fra en stilling som driftsdirektør ved H. E. Jørgensen.

Karrieren startede hos Storstrøms Diesel tilbage i 1995, en daværende Scania forhandler, som senere kom til at hedde Nyscan A/S. Her havde Michael forskellige stillinger blandt andet som værkfører, værkstedschef og salgschef. Med andre ord, så kender Michael mange aspekter af branchen.

”Jeg glæder mig især til at komme ud til vognmændene øst for Storebælt og fortælle om de mange fordele der er ved Scania produktet.”

Michael kan træffes på mobil nr. +45 91 34 47 75 eller via email michael.rasmussen@scania.dk