Scania slår kraftigt til på entreprenørområdet

Den 4. september afslører Scania nye lastbiler til bygge- og anlægsbranchen via Internettet. Følg den live webcastede lancering på nextgenscania.com startende 18:30.

- Scania har millioner af tilhængere blandt kunder, chauffører og fans online, og vi vil naturligvis gerne invitere alle til at deltage i denne vigtige begivenhed, fortæller Erik Ljungberg, Senior Vice President Corporate Relations hos moderselskabet i Södertälje.

Med de nye lastbil udfordrer Scania markedet for bygge- og anlægslastbiler, og i løbet af de kommende nedtællingsdage vil Scania give forskud på de nye modeller via Internettet og de sociale medier.

- Vi ved, at mange er ivrige efter at se, hvad Scania kommer med, og selv om vi gemmer det bedste til sidst, kan vi love nogle spændende teasere, fortsætter han.

D. 4. september vil seerne så kunne se og høre alt om de nye lastbiler. Under en live webcast fra en byggeplads bliver den nye lastbilserie testet, og seerne får mulighed for selv at se, hvordan lastbilerne performer under vanskelige forhold.

Tilmeld dig en begivenheden på nextgenscania.com for at sikre dig, at du ikke går glip af det.

• Webmedier

• miljørigtig kørsel
  • lastbil
  • anlæg
  • byggeplads
  • entreprenør

Scania beskæftiger i alt cirka 900 medarbejdere, som arbejder med reparation og service af store køretøjer, reservedele og serviceaftaler, salg af busser og lastbiler, finansierings- og forsikringsløsninger til vognmænd, marketing, teknik, IT, HR og økonomi samt chauffør uddannelse på i alt 24 velplacerede lastbil- og busanlæg jævnt fordelt over hele Danmark.