Scanias supersælger William runder salg nr. 1.000

Scanias Key Account Manager William Bøgelund Madsen (45 år) har netop solgt sin Scania lastbil nr. 1.000. Det flotte resultat er nået på kun ni år.

William er så godt som født ind i vognmandsbranchen, og lastbiler har altid haft hans store interesse.

- Hele min mors side af familien er vognmænd, og jeg har altid befundet mig godt og vidst, at jeg ville arbejde i branchen, fortæller William Madsen.

Da uddannelsen skulle vælges, var der derfor ikke megen tvivl. William ville være lastbilmekaniker. Han blev færdiguddannet, men det varede ikke længe, før han var videre.

- Jeg har haft mange forskellige jobs i branchen, lige fra mekaniker til lastbilchauffør, til bag skrivebordet hos en vognmand. Og ja, nu er jeg i salg, fortsætter han.

- Jeg er landet på en god hylde nu. Jeg elsker at rådgive en vognmand til de bedste løsninger og lukke en handel.

- Jeg udfordrer mine kunders tankegang  og forsøger at hjælpe dem med at finde ud af, hvad de burde tænke på, som de ikke er opmærksom på i dag. Jeg stiller gerne kritiske spørgsmål og søger at afklare, hvad kunden har behov for. Det er en værdi, som jeg tror på, at mine kunder gerne betaler for i form af køb og loyalitet.

Lastbil nr. 1.000 gik i øvrigt til Riget Transport i Randers, som er en af Williams meget værdsatte og loyale kunder.

Stort tillykke William. Super godt gået...

Scania beskæftiger i alt cirka 900 medarbejdere, som arbejder med reparation og service af store køretøjer, reservedele og serviceaftaler, salg af busser og lastbiler, finansierings- og forsikringsløsninger til vognmænd, marketing, teknik, IT, HR og økonomi samt chauffør uddannelse på i alt 26 velplacerede lastbil- og busanlæg jævnt fordelt over hele Danmark.