Det lille køkken

Du behøver ikke nødvendigvis have en masse plads i køkkenet, et lille køkken kan også fungere rigtig godt, hvis pladsen bliver udnyttet fuldt ud. Hos Schmidt tilbyder vi køkkenløsninger til små køkkener, der sikrer maksimal udnyttelse, overblik og lettere arbejdsgange i køkkenet.

Få inspiration til indretning af lille køkken

Vi har mange års erfaring med at hjælpe vores kunder med at indrette køkkener, der passer perfekt ind i hjemmet. Vi går meget op i, at dit køkken skal passe ind i boligens stil, og derudover laver vi køkkener efter mål, som passer ind helt ned til den mindste detalje.

Nedenfor kan du se to forskellige små køkkener, der kan give dig inspiration til, hvordan du kan indrette et lille køkken, så det bliver smart og funktionelt:

Portland-modellen er et lille køkken med store opbevaringsmuligheder. Her er pladsen udnyttet ned til mindste detalje med praktiske skabsvægge med hylder og skuffer. En anden praktisk løsning i dette minikøkken er udtrækspladen, der udvider pladsen til tilberedning og kan skubbes ind igen efter brug, så den ikke er i vejen.

Arcos-modellen er et andet lille køkken, der er skræddersyet ned til hver en millimeter og gemmer på en masse smarte hemmeligheder. I dette skræddersyede køkken er der ekstra dybe skabe og skuffer, der rummer mange skjulte opbevaringsrum. Det gør det muligt at have mange køkkenredskaber, service og lignende, uden at køkkenet ser rodet ud.

Praktiske køkkenløsninger til små køkkener

Bor du i en lejlighed eller en mindre bolig, er der ofte kun plads til et lille køkken. Når der kun er et ganske lille rum til rådighed, men behovet for opbevaringsmuligheder stadig er stort, gælder alle kneb. Derfor har en indretning med mange praktiske løsninger stor betydning i et minikøkken.

Hos Schmidt går vi op i detaljerne. Når vi indretter små køkkener, lægger vi derfor vægt på at skabe overskuelighed og give overblik ved at gøre det muligt at skjule køkkenmaskiner, strømforsyninger og lignende. Desuden tilbyder vi mange smarte løsninger til skræddersyet opbevaring, der fremmer arbejdsgangen i køkkenet for dig og din familie.

• køkken indretning
  • indretning af køkken
  • køkken
  • indretning af køkkener

Hos Schmidt Køkken skaber vi de bedste betingelser for dig, der ønsker at skræddersy et personligt køkken, badeværelse, soveværelse eller andet interiør til dit hjem fra top til bund – uden at gå på kompromis med kvalitet, funktionalitet og personlig stil.

Vi har et bredt sortiment af både klassiske og moderne løsninger, og et stort udvalg af farver og forskellige typer overfladematerialer som kan kombineres på kryds og tværs. Hos Schmidt er der garanti for kvaliteten - 10 års fuld garanti på elementer og 25 års garanti på skuffer, udtrækselementer og hængsler.

Schmidt blev grundlagt i 1934 og er en del af den franske koncern Schmidt Groupe, der er en af Europas førende producenter af møbler til køkken, bad, garderobe og indretningsløsninger. Schmidt Groupe beskæftiger mere end 1.500 ansatte og har triple- certificeret produktion indenfor kvalitet, miljø samt sundhed og sikkerhed. Sortimentet forhandles over hele verden via 718 eksklusive Schmidt-butikker. Schmidt Nordic sælger og markedsfører Schmidt i Skandinavien.

Se mere på www.schmidt-koekken.dk / www.schmidt-kjokken.no

Jacob Skjødt

Pressekontakt Indehaver af Schmidt Nordic +45 2887 5085