TRÆNGER DINE MASKINER TIL PROFFESIONEL RENGØRING?

Kärchers nye hedvandsrenser HDS 10/20 - 4 M, sikrer dig en perfekt rengøring af dine maskiner! Den er hårdfør og meget nem at arbejde med, og sikrer dig den mest økonomiske temperatur via den unikke ØKO-mode funktion.

Det sparer ikke kun driftsomkostninger, men er også godt for miljøet.

DET FÅR DU MED:

🔸 Rengøringsmiddel funktion, 20 + 10 l. tank
🔸 Pistolhåndtag, EASY! Force Advanced
🔸 Højtryksslange, 10 m. med lang levetid
🔸 Strålerør, 1050 mm.
🔸 Effektdyse
🔸 ANTI Twist
🔸 Rengøringsmiddelbeholdere
🔸 Kontrolpanel med indikatorlampe
🔸 Pressostatkontrol
🔸 Polomskifter (trefaset)
🔸 Elektrisk servicekontrol med LED-display
🔸 2 rengøringsmiddelbeholdere
🔸 Tørløbssikring

TIL DIG DER VIL HAVE HØJ EFFEKTIVITET OG DRIFTSIKKERHED!

SPECIFIKATIONER:

🔸 Strømtilslutning: 3 / 400 / 50 Ph/V/Hz.
🔸 Pumpehastighed: 500 - 1000 l/h.
🔸 Driftstryk: 30 - 200 / 3 - 20 bar/MPa.
🔸 Temperatur (indløb 12°C): 80 - 155 °C
🔸 Tilsluttet effekt: 7,8 kW.
🔸 Olieforbrug: 6,4 kg/h.
🔸 Forbrug af olie eco!efficiency: 5,1 kg/h.
🔸 Ledning: 5 m.
🔸 Brændstoftank: 25 l.
🔸 Vægt (med tilbehør): 168 kg.
🔸 Vægt inkl. emballage: 180 kg.
🔸 Mål (L x B x H): 1330 x 750 x 1060 mm.

NÅR KUN DET BEDSTE ER GODT NOK!

👊 👊 👊 TILBUDSPRIS ex. moms: 21.995 KR. 👊 👊 👊

Vejl. udsalgspris ex. moms: 36.411 kr.

HER ER ALLE VORES  GODE TILBUD SAMLET TIL DIG

Oplyst ex. moms.

HDS 10/20 4M 400V     Vejl. pris 36.411 kr.      NU KUN 21.995 KR

Hedvandsrenserne i den nye medium- og superklasse har seks overbevisende egenskaber: 1. Miljøbeskyttelse Større effektivitet takket ØKO-mode, serviceknap til kontrol af vandets hårdhed, turboventilator, præcis dosering af rengøringsmiddel, optimeret brænderteknologi og højeffektiv pumpe. 2. Brugervenlighed Brugervenligheden sikres blandt meget andet af et centralt, overskueligt kontrolpanel beregnet til intuitiv drift, holder til strålerøret og LED-display. 3. Rengøringsevne Særdeles effektiv rengøring takket være den patenterede dyseteknologi, de keramiske stempler, turboventilatoren og den øgede pumpeeffektivitet. Tilbehøret er optimeret til specifikke rengøringsopgaver, så maskinen altid kan tilpasses kundens behov. 4. Mobilitet Mobilitetskonceptet omfatter to drejelige hjul, store gummihjul, ergonomiske håndtag, løfteanordninger til håndtering med truck, løfteøjer og forsænket gevind, så maskinen kan vippes, hvilket sikrer maksimal manøvredygtighed. 5. Driftssikkerhed Driftssikkerheden garanteres blandt meget andet af et røggasovervågningsystem, et korrosionsbestandigt, stift og robust chassis, maskinbeskyttelsessystem, trecylindret aksialpumpe med keramiske stempler, varmebestandig røggasudstøding. 6. Nem at servicere Let adgang til alle komponenter, der kræver service, og en servicekontakt hvormed man til enhver tid kan hente alle de driftsdata frem, som kan være nødvendige for fejlfinding.

HDS 12/18-4 S     Vejl. pris 46.093 kr. NU KUN 26.995 KR.

Hedvandsrenserne i den nye medium- og superklasse har mange overbevisende egenskaber: Større effektivitet takket ØKO-mode, serviceknap til kontrol af vandets hårdhed, turboventilator, præcis dosering af rengøringsmiddel, optimeret brænderteknologi og højeffektiv pumpe. Brugervenlighed Brugervenligheden sikres blandt meget andet af et centralt, overskueligt kontrolpanel beregnet til intuitiv drift, holder til strålerøret, LED-display og indbygget lavfriktionsslangetromle til 20 m slange, som kan drejes op til 180°. Rengøringsevne Særdeles effektiv rengøring takket være den patenterede dyseteknologi, de keramiske stempler, turboventilatoren og den øgede pumpeeffektivitet. Tilbehøret er optimeret til specifikke rengøringsopgaver, så maskinen altid kan tilpasses kundens behov. Mobilitetskonceptet omfatter to drejelige hjul, store gummihjul, ergonomiske håndtag, løfteanordninger til håndtering med truck, løfteøjer og forsænket gevind, så maskinen kan vippes, hvilket sikrer maksimal manøvredygtighed. Driftssikkerheden garanteres blandt meget andet af et røggasovervågningsystem, et korrosionsbestandigt, stift og robust chassis, maskinbeskyttelsessystem, trecylindret aksialpumpe med keramiske stempler, varmebestandig røggasudstøding.

HD 8/18-4 MXA Plus Agro.     Vejl. pris 16.068 kr. NU KUN 13.995 KR.

Vores kompakte, mobile, uopvarmede HD 8/18 MXA Plus højtryksrenser med 4-polet langsomtkørende 3-faset motor imponerer med et stort udvalg af udstyr, service-venligt design, og høj fleksibilitet til brugeren. Integreret slangetromle gør håndtering af højtryksslangen uendeligt lettere og den nyligt udviklede 3-stemplede aksialpumpe med messing cylinderhoved øger rengøringsydeevne og energieffektivitet med imponerende 20%, og sikrer samtidig lang levetid. Højkvalitetskomponenterne er beskyttet af automatisk trykaflastning og stor vandfilter. Innovative løsninger sikrer at du kan arbejde med mindre udmattelse og reducere opsættelsestid: EASY!Force-højtrykspistolen bruger rekylkraften fra højtryksstrålen for at reducere holdekraften til nul, mens EASY!Lock hurtigkoblinger muliggør håndtering, der er fem gange hurtigere end konventionelle skrueforbindelser uden at gå på kompromis med robusthed eller levetid. Takket være smarte løsninger kan tilbehør helt op til den valgfrie skumlanse opbevares direkte på maskinen for sikker transport.

HD 13/18-4 S.      Vejl. pris 23.433 kr. NU KUN 14.995 KR.

Den trefasede HD 13/18-4 S Plus koldtvandsrenser er brugervenlig og arbejder ved et tryk på 180 bar og en max. gennemstrømning på op 1.300 l/t. Fordi HD 13/18-4 S Plus er opretstående, fylder den mindre end en traditionel maskine og er meget nemmere at komme rundt med, navnlig når man skal op og ned af trin og trapper. Dens store diameter og gummihjulene sikrer max. mobilitet selv i vanskeligt terræn. Skubbebøjlen kan højdereguleres, så den er bekvem at arbejde med. Tilbehør, som ikke er i brug, opbevares sikkert i det separate dyserum. Easy Press pistolen er særdeles behagelig at bruge, fordi den er nem at holde og arbejde ubesværet med, og fordi den er udstyret med en Servopress styring, der gør det nemt at regulere tryk og vandgennemstrømning. Strålerøret kan drejes 360°, mens den arbejder ved fuldt tryk. Andre finesser er trykkontrolknappen, som slukker for pumpen, så snart man slipper håndtaget, og dermed forlænger motorens og pumpens levetid. Den indbyggede beholder til rengøringsmiddel har en kapacitet på 6 l. HD 13/18-4 S Plus er beregnet til hårdt dagligt arbejde under vanskelige forhold. Det kemikalieresistente messingcylinderhoved og de keramiske stempler kombineres med et effektivt luft-/vandkølesystem, der sikrer lang levetid.

HD 20/15-4 Cage plus.      Vejl. pris 49.131 kr. NU KUN 21.995 KR.

Kärcher har udviklet koldtvandsrenseren HD 20/15-4 Cage Plus med trefaset motor som en mobil specialmaskine til rengøringsopgaver, der kræver ekstra meget vand, f.eks. landbrug og byggeri. Maskinen er navnlig overbevisende takket være Kärchers førsteklasses krumtapakselpumpe, som giver en enorm vaskeevne med op til 2.000 l/t. Det gælder også i tilfælde af selv det mest ekstreme snavs i staldbygninger, stenbrud eller på andre større byggepladser i jord- og betonbranchen. De luftfyldte hjul gør den nem at håndtere og manøvrere, så maskinen også er nem at bruge i uvejsomt terræn. HD 20/15-4 Cage Plus er designet til daglig anvendelse under de vanskeligste forhold. Specialudstyr og tilbehør af højeste kvalitet sikrer, at den lever op til de store krav, der stilles til den.

NT 75/2 tact.      Vejl. pris 12.309 kr. NU KUN 9.495 KR.

Kärcher præsenterer Tact² – vores nye topprofessionelle våd- og tørsuger. Denne udvidelse af det populære Tact-sortimentet opnår den største produktivitet nogen sinde med sit automatiske filterrensesystem. Med sine to motorer leverer Tact² en konstant høj sugeevne, og med den længere filterlevetid kan du praktisk talt glemme alt om at skulle skifte filter. Kärcher NT støvsugere med Tact² er komplette systemer, som ikke blot er fremragende til at fjerne store mængder fint støv, men som også kan klare snavs, murbrokker og vand. De forskellige modeller i dette støvsugersortiment betyder perfekt rengøring, hvad end de anvendes til, og uanset om der er brug for konstant høj sugeevne - det være sig på byggepladser, i fødevareindustrien, i automationindustrien eller industrien generelt.

NT 22/1 Ap Te L.      Vejl. pris 1.823 kr. NU KUN 1.295 KR.

Håndværkere kommer til at virkelig sætte pris på denne lille kraftfulde maskine. Vores NT 22/1 Ap Te våd- og tørstøvsuger har en stikkontakt med automatisk startfunktion til elværktøj, er meget let og dermed altid bekvemt at transportere og imponerer under lys til moderat rengøringsarbejde med stærk sugekraft. Om det gælder støv, groft snavs eller væsker: Takket være det halvautomatiske filterrensningssystem og fugtresistent PES-patronfilter udfører maskinen arbejdet pålideligt og grundigt. Det betyder, at det nemme at bruge og den alsidige NT 22/1 Ap Te er den ideelle følgesvend til installation og renovering, bygningensrengøring og mange andre kommercielle anvendelser.

NT 65/2 AP.      Vejl. pis 6.911 kr. NU KUN 4.995 KR.

NT 65/2 Ap er en kraftfuld våd- og tørsuger med ApClean-system, som sikrer en konstant høj sugeevne og lange arbejdsintervaller. Støvsugeren har et kompakt ventilatorhus med indbygget filterdæksel, så det store foldede fladfilter er nem at tage ud. Det renses effektivt ved hjælp af det halvautomatiske ApClean-filterrensesystem. Det sikrer en konstant høj sugeevne, længere arbejdsintervaller og lang filterlevetid. NT 65/2 Ap er udstyret med elektronisk niveaukontrol ved vådsugning. Dermed undgår man, at beholderen løber over. Let bortskaffelse af opsugede væsker takket være den tilsluttede olieresistente drænslange. Tilbehør kan nemt og hurtigt tilsluttes ved hjælp af et clips-system. Maskinen har et slangeopbevaringsrum, en tilbehørsholder og en stor bakke til f.eks. værktøj. Den nødvendige mobilitet sikres med de to store hjul og to styrehjul.

KM 75/40 W BP.      Vejl. pris 42.591 kr. NU KUN 29.995 KR.

Walk-behind sugefejemaskine med batteri, inkluderer batteri og elektronisk oplader. Snavsbeholder med forsænkede håndtag - let at tage af og tømme. Hurtig bortskaffelse. 1,8 m² filteroverflade sikrer lange arbejdsintervaller. Fremstillet af vaskbart polyester. Mekanisk filterrensesystem med ergonomisk håndtag. Filter og børstevalse er lette at tage af uden brug af værktøj, hvilket sikrer fleksibel vedligeholdelse.

KM 70/20 C.      Vejl. pris 5.593 kr. NU KUN 3.695 KR.

Kärchers KM 70/20 C er et hurtigt og bekvemt alternativ til en almindelig kost. Maskinen har en 20 l snavsbeholder, regulerbar børstevalse og en sidebørste til brug ved kanter; den er let og nem at bruge. Hovedbørstevalsen drives af begge hjul - det giver fremragende resultater, både når du kører til venstre og til højre. Meget ergonomisk takket være tre højdeindstillinger. Kan foldes sammen, hvilket sparer opbevaringsplads. Ergonomisk beholderhåndtag til nem håndtering og tømning.

ER DU INTERESSERET?
Har du interesse i vores Kärcher HDS 10/20 - 4 M, eller en af vores øvrige modeller i koldt- eller hedtvandsrenser, så ring og få et tilbud. Kontakt din lokale Semler Agro A/S afdeling eller Jan Christensen, Indkøbschef for reservedele på tlf. 51 52 01 29 eller mail: jan@semleragro.dk

SEMLER AGRO:
▪️Brønderslev: 98 82 13 99