John Deere T-Serie Mejetærsker

Den her må du simpelthen eje...

- hvis du vil høste på rekordtid.

John Deere T-Serie Mejetærsker er Challenge vinder de sidste 3 år, og til dags dato er den stadig ubesejretChallenge er en John Deere konkurrence, hvor konkurrerende mærker i samme segment gennemfører adskillelige test i marken.

SE maskinen her

OPLEV DE MANGE FORDELE

• Udnyt den fulde arbejdsbredde på dine maskiner med et håndfri AutoTrac system.
  • Unik tærskesystem for top korn- og stråkvalitet
  • Branchens mest støjsvage og komfortable førerhus

DU FÅR Finansiering til 0,0% rente*

DU FÅR Precision AG - GPS pakke

DU FÅR PowerGard - Udvidet fabriksgaranti

Ved køb af ny mejetærsker indgår der PowerGard Protection Plus i 3 år/750 timer alt efter hvad der indtræder først. (1 års fabriksgaranti + 2 års PowerGard dækning). PowerGard forudsætter tilkøb af vedligeholdelsesaftale. Nærmere betingelser udleveres ved henvendelse.

T-Seriens unikke tærskesystem øger kapaciteten

Stort aktivt udskillelsesareal

Det unikke tærskesystem med flere cylindere, hvor afgrøderne der strømmer over den bagerste tærsker, sikrer en konstant afgrødestrøm uden skarpe bøjninger eller pludselige retningsændringer. Resultatet er fremragende korn- og stråkvalitet.

Styresystemer og automatisering for optimal effektivitet

John Deere tilbyder en lang række integrerede styresystemer, lige fra enkel, manuel styring til fuldt automatiseret styring. Hvis dine maskiner er af blandet fabrikat, tilbyder vi også løsninger til andre mærker, så du stadig kan nyde fordelene ved John Deere’s styresystemer og maskinautomatisering.

Komfort der klarer jobbet

Velkommen til et af de mest produktive og behagelige steder at arbejde. Med kun 71 dB(A) er premium kabinen et af branchens mest stille førerhuse. T- Seriens rummelige førerhus har en størrelse på 3,30 m³. Det er fyldt med smarte detaljer, der hjælper dig gennem arbejdet.

Præcisionshøst

Vores satellitbaserede, håndfri AutoTrac styresystem sikrer, at du konstant udnytter hele skærebordets bredde. Når der arbejdes med flere maskiner på samme mark, kan AutoTrac-styrelinjerne deles på tværs af maskiner, så alle mejetærskere kan udnytte deres fulde arbejdsbredde under høsten.

JDlink - JOHN DEERE TELEMETRIC SYSTEM

Du får en oversigt over maskindata i realtid ved at sammenligne maskinydelsesdata på tværs af din John Deere maskinpark eller på tværs af flere John Deere Operations Center organisationer:

• Live maskindata indikerer maskinens ydelse og tillader maskinoptimering
  • Maskinpositioner hvor som helst og når som helst
  • Proaktiv vedligeholdelse på farten sænker omkostningerne til vedligeholdelse af din maskine.

Højtydende skærebord

Vi tilbyder et omfattende udvalg af skæreborde, så du kan finde det helt rigtige alt efter afgrøde og mejetærsker. 700X er det ultimative skærebord til høst af forskellige afgrøder med en uforlignelig omstillingstid på under 3 minutter uden brug af værktøj.

• R-Serien, 600R: Økonomisk løsning med mulighed for tilpasning af skærebordets længde.
  • X-Serien, 700X: Det ultimative udvidelige multiskærebord - skift på under 3 minutter.
  • D-Serien, 700D: Fremtidens teknologi til snitning af mindre kornsorter.
  • FD-Serien, 700FD: Fremragende terrænfølgende egenskaber - fokus på bønner og ærter.
  • P-Serien, 615P: Det bedste valg til skårlægning - velegnet hvor det ikke er muligt at snitte direkte.

Læs mere om John Deere skæreborde her

Nye højeffektive bælter til din mejetærsker

De nye John Deere bælter holder høsten i gang - selv på ujævne og mudrede underlag, takket være det enestående nye design. Den ekstra store kontaktflade med 30% større ”fodaftryk” reducerer jordkomprimering. Det nye ophængssystem sikrer 20% mere komfort og blødere kørsel.

Service & Reservedele

• Vi har specialuddannede montører i hele landet som sikrer at din John Deere maskine altid er i topform.
  • Vores rullende værksteder kommer når og hvor det passer dig, og vi sørger for grundig igangsætning i marken.
  • Vi tilbyder et bredt reservedelssortiment, med lager der dækker hele landet, og sikrer hurtig levering.

Vil du høre mere om dine muligheder, så kontakt din lokale sælger - eller:

Alexander Sutton, Produktansvarlig - John Deere Mejetærsker

Tlf. 29 27 77 64

**Ved køb af mejetærsker er det muligt at finansiere købet til 0,0% i rente i 3 år.

Semler Agro - en landsdækkende maskinhandel, med en klar ambition om, at være den bedste samarbejdspartner for landbruget. Vi beskæftiger knap 250 topprofessionelle medarbejdere, som tilbyder en stærk og effektiv service og rådgivning.