Medarbejder hos Simpson Strong-Tie i Boulstrup fejrer 50 års jubilæum

Torben Østergaard kan den 19. oktober 2018 fejre 50 års jubilæum hos Simpson Strong-Tie A/S i Boulstrup nær Odder. Torben blev som 17 årig ansat i virksomheden BMF Bygningsbeslag A/S i 1968 og har dermed været med helt fra starten af BMF’s storhedstid og ind i det nye årtusinde hvor virksomheden blev opkøbt af den amerikanske koncern Simpson Strong-Tie.

”Torben var med til at klippe, bore og bukke nogle af de allerførste bygningsbeslag som er blevet produceret her i Boulstrup og det er en sand glæde at have med så erfarne og professionelle medarbejdere at gøre” udtaler Ivan Rasmussen, fabrikschef hos Simpson Strong-Tie A/S.

Torben er gift med Nancy Østergaard som ligeledes er ansat hos Simpson Strong-Tie. I sin fritid kører Torben det såkaldte ECO-rally og passer derudover familiens islandske heste sammen med hustruen.

Torben fejres med reception og brunch med medarbejderne i Simpson Strong-Tie’s kantine fredag d. 19. oktober 2018.

• Arbejdsliv

• simpson strong-tie

• Horsens

Simpson Strong-Tie er verdens førende producent af bygningsbeslag. Vi udvikler, tester og fremstiller flere beslag end nogen anden producent indenfor branchen. I Danmark produceres beslagene på produktionsanlægget i Boulstrup, tidligere kendt under navnet BMF Bygningsbeslag A/S. Her har man i mere end 60 år udviklet og produceret bygningsbeslag af højeste kvalitet til den danske byggebranche.

Frederik Lindgaard

Pressekontakt Marketing Manager (+45) 8781 7470