Nyt servicetiltag tilfredsstiller webshops kunder

Sexlegetøj og erotiske produkter er i stigende grad blevet en del af danskernes hverdag og hvor mange tidligere ikke ville tale om den slags produkter, er emnet de seneste år blevet mindre og mindre tabubelagt. Men vores sexliv er stadig en ømtålelig størrelse og ikke alle har lige let ved at tale om lyster eller seksuelle problemstillinger.

Derfor har den erotiske webshop Sinful.dk nu udviklet et nyt hjælpemiddel til kunderne; Et hjælpemiddel, der samtidig er et godt alternativ til virksomhedens kundeservice uden for åbningstiderne:

Vi har udviklet en række guides til, hvordan du vælger forskellige former for sexlegetøj, så du nemt og hurtigt kan finde ud af, hvilke produkter der passer til dig. Med så mange forskellige produkter i shoppen, kan det nogle gange være svært at vurdere, hvilket produkt der passer bedst i forhold til ens præferencer og hvad man gerne vil opnå. Det kan de nye guides nu hjælpe med, så kunderne kan undgå fejlkøb”, udtaler Mathilde Mackowski, stifter og medejer af Sinful.dk.

De nye guides følger webshoppens struktur og er derfor inddelt i kategorierne Kvinder,MændPar og Fetish, så kunderne på en naturlig måde kan finde de relevante guides, alt efter, hvilken form for sexlegetøj, de leder efter.

De nye guides er lavet som en ekstra service til shoppens kunder, der kan supplere den personlige kontakt, der ydes af virksomhedens kundeservice via mail og telefon:

Vi er meget stolte af den kundeservice, vi yder, og vi kan tydeligt mærke, at vores kunder virkelig sætter stor pris på den. Derfor skal de nye guides naturligvis ses som et supplement til shoppens produktbeskrivelser og de mange produktvideoer, og ikke som en erstatning til den personlige kontakt”, udtaler Mathilde Mackowski.

Alle fortjener et sundt og tilfredsstillende sexliv

Beslutningen om at udvikle de nye guides kom som et naturligt tiltag, fordi man i kundeservice ofte kontaktes af kunder, der har sårbare spørgsmål omkring seksualitet og sexlegetøj. Spørgsmålene kommer både fra kunder, der har et velfungerende sexliv, som de ønsker at gøre endnu bedre, og fra kunder, der oplever udfordringer i forhold til deres seksualitet.

Hos Sinful.dk mener man, at alle fortjener et sundt og tilfredsstillende sexliv. Derfor har virksomheden - foruden de generelle guides til valg og brug af sexlegetøj - også udviklet en række guides til sexhjælpemidler, i samarbejde med foreningen Sex og Sundhed. Sidstnævnte guides henvender sig til kvinder og mænd med særlige behov, der f.eks. kan opstå på grund af nedsat følsomhed eller nedsat funktion.

Stor efterspørgsel efter viden

Selvom de nye guides lige er gået online, har de allerede vist sig at være en succes:

”Vi har allerede fået takkemails fra kunder, der i ro og mag fik læst sig til svarene på deres spørgsmål, ved hjælp af vores nye guides. Det er vi selvfølgelig glade for og det viser, at der er stor efterspørgsel efter den viden, vi nu i endnu større omfang deler med kunderne”, udtaler Mathilde Mackowski.

• kundeservice
  • guide til sexlegetøj
  • sexhjælpemidler

Sinful.dk er en danskejet erotisk webshop, der på en stilren og sober måde præsenterer de bedste og nyeste erotiske produkter, der findes på markedet. Vores mål er, at alle – uanset køn, alder og seksualitet – skal føle sig godt tilpas og velkommen på webshoppen.