Vinderne af SKODA Service Challenge 2016

Vinderne af SKODA Service Challenge 2016

SKODA Service Challenge er både en national og international konkurrence for mærkets reservedelsmedarbejdere, serviceteknikere og servicerådgivere. SKODA Service Challenge består af flere forskellige konkurrencer, der rummer både teoretiske og praktiske udfordringer. Den danske afdeling af konkurrencen har netop fundet sine vindere.

Kundetilfredshed er en nøglefaktor, når SKODA-værkstederne vurderes af kunderne. For konstant at sætte kundetilfredsheden i højsædet har SKODA etableret denne konkurrence blandt landets bedste værkstedsmedarbejdere. Konkurrencen har derfor fået betegnelsen SKODA Service Challenge.

Foruden en lang række krævende praktiske opgaver skulle alle deltagerne besvare en kompliceret teoretisk opgave, som indeholdt en bred vifte af spørgsmål omkring SKODA-produkterne og mærkets historie. Resultatet af alle disse anstrengelser udmøntede sig i, at SKODA kunne udpege de værdige vindere og dermed de fire repræsentanter, som skal repræsentere SKODA organisationen i Danmark ved den Internationale Service Challenge finale. De respektive serviceområder fik følgende vindere:

Servicerådgiver Robert Bech ‐ Centrum Biler Haderslev ApS

Diagnosetekniker Henrik Svane – Bjørn Caning´s Eftf. A/S, Brøndby

Servicetekniker Kasper D. Larsen – Maul Biler A/S, Skanderborg

Reservedelsekspedient Anders Veng – Bilernes Hus A/S, Silkeborg

SKODA har over 110 års tradition for bilproduktion og har oplevet en fantastisk vækst de seneste år.

Vores modeller er alle særligt målrettet familiernes behov, og modeller som Fabia, Octavia og Superb er alle blandt de mest rummelige biler i deres respektive klasser.

Derudover udgøres modelprogrammet af  microbilen Citigo samt Yeti og Yeti Outdoor, der begge tilhører SUV klassen. De nyeste modeller i SKODA-familien er Rapid Hatchback og Rapid Spaceback.

SKODAs DNA er rummelighed og kvalitet for pengene. Omkostningerne ved at eje og køre en SKODA ligger på et lavt niveau, og SKODA er et af de bilmærker, der holder restværdien bedst.

SKODA står for ”Clever ingeneering with a human touch”, hvilket vi lokalt betegner som ”Driftssikre biler med et personligt aftryk”.

I SKODA har vi kontinuerligt fokus på at forbedre kundetilfredsheden og arbejder altid på at opfylde kundens behov.

Det kalder vi for ”Lad fornuften sejre”.

Besøg SKODA Danmark på www.skoda.dk