Snow Software placeres i Gartner Magic Quadrant

Snow Software, verdensførende inden for Software Asset Management (SAM), meddelte i dag, at Gartner har placeret Snows Enterprise Mobility Management (EMM)-løsning i sin Magic Quadrant. Det sker kun ni måneder efter, at Snow lancerede sin nye Snow Device Manager. Lanceringen styrker Snows tilbud om at optimere mobile enheder og er en vigtig del af de SAM-tjenester, Snow tilbyder.

Gartner Magic Quadrant giver et samlet billede af leverandører inden for et bestemt markedssegment, og formålet med rapporten er at hjælpe købere til at træffe bedre og stærkere beslutninger ved valg af samarbejdspartner eller indkøb af produkter og tjenester. Ifølge Gartner, "er EMM-løsninger den lim, der binder mobile enheder til virksomhedens infrastruktur."

"Med Snow Device Manager kan vi tilbyde noget nyt inden for EMM-verdenen, da vi fokuserer mere på produktivitet og omkostninger forbundet med enhederne. Det betyder, at vi arbejder hårdt for at gøre hverdagen lettere for vores brugere, mens vi ikke går på kompromis med sikkerheden, siger Henrik Wirén, General Manager Mobilitet på Snow Software "

Læs hele pressemeddelelsen

Læs mere om Snow Device Manager

• Erhverv

• snow
  • enterprise mobility management
  • emm
  • henrik wiren
  • softwarelicensoptimeringsløsning
  • software asset management
  • licensoptimering
  • denmark
  • audit

Hvorvidt det er grundet mangel på kontrol, mangel på forståelse eller mangel på indvilligelse, så tror Snow (www.snowsoftware.com) at de fleste organisationer i dag, ender med at betale en alt for høj pris for deres software.

For at løse dette, tilbyder Snow Software Asset Management (SAM) løsninger designet til at sikre, at de $320 milliarder som bliver brugt hvert år på software til virksomheder, er godt brugte penge – og sikrer at organisationer har den rette licens til deres software – ikke for mange, ikke for få.

Mere end 5000 virksomheder verden over har tillid til at Snow optimerer licenserne på tværs af over 10 millioner enheder, fra mobilen til computeren, fra datacentre til Skyen.

For seneste informationer om Snow’s aktiviteter og bemanding, besøg www.snowsoftware.com/int/company/about-snow-software