Snow til ServiceNow Express får applikationscertificering fra ServiceNow®

Snow Software, en førende udvikler af Software Asset Management-løsninger (SAM), meddeler i dag, at selskabet har modtaget certificering af dets applikation med ServiceNow® Express. Certificering af ServiceNow markerer, at Snow til ServiceNow Express med succes har gennemført en række tests med fokus på integration, interoperabilitet, sikkerhed og ydelse. Certificeringen sikrer også, at bedste praksis anvendes ved design og implementering af Snows applikation med ServiceNow Express.

Læs mere her: https://www.snowsoftware.com/int/company/news/servicenow-app-certification#.WJHJ1FXhCcw

• Erhverv

• audit
  • denmark
  • licens kontrol
  • licensoptimering
  • sam
  • mdm
  • software asset management
  • softwarelicensoptimeringsløsning
  • servicenow

Hvorvidt det er grundet mangel på kontrol, mangel på forståelse eller mangel på indvilligelse, så tror Snow (www.snowsoftware.com) at de fleste organisationer i dag, ender med at betale en alt for høj pris for deres software.

For at løse dette, tilbyder Snow Software Asset Management (SAM) løsninger designet til at sikre, at de $320 milliarder som bliver brugt hvert år på software til virksomheder, er godt brugte penge – og sikrer at organisationer har den rette licens til deres software – ikke for mange, ikke for få.

Mere end 6000 virksomheder verden over har tillid til at Snow optimerer licenserne på tværs af over 10 millioner enheder, fra mobilen til computeren, fra datacentre til Skyen.

For seneste informationer om Snow’s aktiviteter og bemanding, besøg www.snowsoftware.com/int/company/about-snow-software