Tilmelding til Social Media Week København starter idag

Social Media Week kører igen i København
Den gratis tilmelding starter idag. For anden gang, fra den 17. til den 21. februar, vil byen summe af digitale og sociale events til Social media week. På programmet i København vil være mere end 60 arrangementer, og over 100 talere vil bidrage med deres viden om sociale medier og den digitale verden.

København den 15. januar 2013 - ”Vi er meget begejstret over igen at afholde Social Media Week i København. Den tilslutning og opbakning vi fik sidste år har vi allerede set nu, og det dejligt at se de mange firmaer der er interesseret i at afholde events. Efter sidste års success med over 8000 tilmeldiger til de ca. 100 events vi afholdt, var det tydeligt at communityet var der og ønskerne var store omkring at deltage, og lære samt dele viden, både for begyndere og mere øvede brugere.

Vi har fået fantastisk støtte af vores event partnere omkring at arrangere de events vi afholder og kan i år byde på bla. 2 fulde dage i UN City, adskellige spændende og højt profileret talere og indlæg som f.eks Jim Hagemann Snabe, Co-CEO fra SAP og Rufus Gifford, Amerikans ambassadør i Danmark, dage hos Dansk Design Center, Maersk og events på bla. Christiansborg og Københavns Rådhus..

Vi har i år også haft en fokus på andre formater end det traditionelle foredrags format for at give ugen endnu mere afveksling. Så deltagere kan høre om forskellige emner, deltage i lærerige workshops, foredrag, være aktive i panel debatter og networking events.” Siger Mads Ehrhardt, CEO, Copenhagen Concept

SMW er et globalt event, som finder sted to gange om året, og i februar vil dette igen foregå i København, samt Hamborg, New York, Milano, Barcelona, Lagos, Bangalore og Tokyo. København vil for anden gang være værtsby for eventet, og dermed muligheden for at være med til at præge den internationale dagsorden inden for den digitale udvikling.

SMW foregår i uge 8, 17-21 februar, og er åbent for alle virksomheder, offentlige institutioner og frivillige, som gerne vil bidrage med events i løbet af ugen.Temaet for denne udgave af SMW er ”The future of now, Always on, Always connected”, og fokus vil være på, hvordan disse begreber influerer på vores hverdag.

Social Media Week er gratis og åbent for alle, og en stor del af programmet åbner for tilmelding idag d. 15 Januarwww.socialmediaweek.org/copenhagen.

Jeg forventer at niveauet til SMW CPH kommer til at ligge ret højt i forhold til, hvordan virksomheder og privatpersoner bruger og interagerer omkring sociale medier. Da danskerne er nogle af de mest ’connected’ mennesker i verden, både mobilt og i hjemmet, har vi i lang tid været med fremme og derfor bliver det ganske interessant for os at deltage og vise omverdenen, samt os selv, hvad vi rent faktisk kan inden for det digitale.” Siger Mads Ehrhardt.

Det er stadig muligt for alle at bidrage med events, workshops mm. Hvis man gerne vil afholde et event i løbet af #SMWCPH, så skal man hurtigst muligt kontakte CopenhagenConcept på email.

Du kan læse mere om Social Media Week her samt finde logoer og bannere her

For yderlige information kontakt venligst:

Mads Ehrhardt, CEO Copenhagen Concept & Social Media Week Copenhagen

me@copenhagenconcept.com  Tlf.: 25 63 94 00

• events
  • program
  • smwcph
  • social media
  • social media week
  • sociale medier
  • urban mobilty
  • #smdk
  • #dkpol

Social Media Week er et globalt event, som finder sted to gange om året. I februar vil dette foregå i København, Paris, Lagos, Hamborg, Miami, New York, Milano, Singapore, Washington DC og Tokyo. Det er første gang nogensinde københavnerne kan tage del i det verdenskendte projekt, og fra den 18. til den 22. februar vil byen summe af digitale og sociale events.