​Pris og tilgængelighed for BRAVIA AF8-serien

Sony BRAVIA 4K HDR OLED AF8-serien vil være tilgængelig i de danske butikker fra slutningen af april 2018.

Den nye BRAVIA OLED AF8-serie fra Sony byder på en overlegen 4K-oplevelse. Med over otte millioner selvoplysende pixels, sørger Sony BRAVIA 4K HDR OLED AF8 for knivskarpe detaljer og en fantastisk billedkvalitet – mere end fire gange så detaljerige billeder som ved Full HD-kvalitet. Sonys unikke Acoustic Surface-højttalerteknologi udsender lyd direkte fra skærmen og skaber en fordybende, altomsluttende oplevelse, mens 4K HDR X1 Extreme™-processoren leverer virkelighedstro billeder og nuancer i enestående klarhed, farver og kontraster.

Med avanceret stemmestyring og Android TV™ giver AF8 øjeblikkelig adgang til et stort udvalg af film, tv-serier og tusindvis af apps og kan derudover bruges som en gaming-enhed. Tv-elskere kan se både serier og film direkte fra Google Play Movies & TV, Netflix, Amazon Prime Video, YouTube og flere.

Priser og tilgængelighed

AF8-serien vil være tilgængelige i de danske butikker fra slutningen af april 2018 til følgende vejledende udsalgspriser:

• AF8 55” (KD55AF8BAEP) – 21.000 kr.
  • AF8 65” (KD65AF8BAEP) – 29.000 kr.

For mere information, besøg: https://www.sony.dk/electronics/fjernsyn/af8-series

Google, Android TV og relaterede mærker og logoer er varemærker tilhørende Google LLC.

Amazon, Amazon Prime Video og alle relaterede logoer er varemærker tilhørende Amazon.com, Inc eller dets associerede selskaber.

• tv