Sony lancerer nye true wireless-hovedtelefoner med EXTRA BASS - WF-XB700

WF-XB700-hovedtelefonerne giver en rig, afbalanceret lytteoplevelse takket være Sonys EXTRA BASS-teknologi, der sikrer præcise og kraftfulde rytmer, som løfter ethvert musiknummer, samtidig med at klare vokaler bevares.

Bluetooth®-teknologien lader dig lytte trådløst, mens den ergonomiske Tri-hold-struktur giver en sikker, komfortabel pasform.

Hovedtelefonerne har op til 18 timers lyttetid takket være det kompakte opladningsetui, mens blot 10 minutters hurtigopladning giver hele 60 minutters musikafspilning. Derudover har WF-XB700 en IPX4-klassificering, der beskytter mod stænk og sved, så du både kan lytte til musik, selvom det regner, og mens du træner.

WF-XB700 vil blive tilgængelige maj 2020 til en vejledende udsalgspris på 1.100 kr.

Læs mere om WF-XB700-hovedtelefonerne her.

• extrabass