Årets nyheder til påske forhandles fra torsdag den 12. marts 2020.

Påskens fine pynt fra Søstrene Grene

Gå på opdagelse i et udvalg af årets fine påskenyheder fra Søstrene Grene, som både lader Dem pynte festligt op til sæsonen og arrangere sjov æggejagt i haven. Lad Dem omfavne af højtiden med farverige æg, smukke papirophæng, fine stofservietter og kreative DIY-projekter.

De viste produkter forhandles fra torsdag den 12. marts 2020, og er blot et udsnit af Søstrene Grenes mange påskeprodukter.

Se flere pressebilleder i vores billedbank:

For adgangskode til billedbank, spørgsmål til produktpriser, -materialer og -mål, kontakt os venligst på pr@sostrenegrene.com.

Om Søstrene Grene:

Søstrene Grene er en dansk detailkæde, som siden 1973 har arbejdet på at forskønne og skabe glæde i hverdagen gennem fornyende og æstetiske designs, der inviterer til hyggelige stunder.

Kæden har over 250 butikker i en lang række europæiske lande samt Japan. Det velkendte danske navn benyttes på alle markeder, og det unikke koncept med den sanselige butiksoplevelse er det samme, uanset hvor i verden man besøger Søstrene Grene. Kæden ejes og bestyres af anden generation fra hovedkontoret i Aarhus, mens butikkerne primært drives på joint venture- og franchisebasis. Klare værdier og en stærk virksomhedskultur er kendetegnende for Søstrene Grene, som har oplevet stor vækst og ekspansion i de seneste år.