Dovne hunde vil helbredes i sengen

Dovne hunde vil helbredes i sengen!

Er du også én af dem der har forsømt din krop på arbejde, og fritid – uden at tænke på at en stærk krop kræver opmærksomhed og øvelse?

Sidder du på en kontorstol, og kigger ind i en skærm dagen lang, eller kører du meget i løbet af en dag?

Sengebranchen oversvømmes efterhånden af folk der skal have ny seng, der kan rette op på deres dårlige ryg… uden at tænke på hvorfor det gør ondt..

Uden tvivl ligger mange i alt for gamle og slidte seng… de senge der de senere år er blevet solgt på tilbud, var fra producentens side kun lavet til at holde (optimal komfort!) 4-5 år – og nu her 8-12 år senere ligger folk stadigvæk i dem…

LAD OS SIGE DET STRAKS OG HØJT!  En ny seng kan sjældent rette op på en dårlig ryg, uden man selv gør noget aktivt!

Vores muskelmasse forsvinder når vi sidder stille på en stol, og nakken bøjes bagover det meste af tiden..

Få gjort noget motion! – også jer der sidder stille i en bil… det er meget hårdt for ryggen – og musklerne forsvinder, hvorefter det gør ondt…

Jeg har selv prøvet det på den hårde måde, udtaler sengehandler Flemming V Kristensen – jeg kørte en årrække ca 180 km hver dag frem og tilbage på arbejde, og det begyndet at give ”hekseskud” i ryggen – på trods af jeg jo har muligheden for de absolutte bedste senge – og gør også brug heraf.. kiropraktoren gav simpelthen op efter en del besøg – eneste løsning var at flytte nærmere på arbejde, og komme ud af den bil – eller dyrke massiv rygmotion…  og nu 6 år senere kan jeg tydeligt mærke det var den rette medicin – og ingen tvivl om at jeg tydeligt kan mærke det i dag efter lange køreture…  det er ikke godt..

• Nye produkter, tjenester

• seng
  • søvn
  • dårlig ryg

Vestjyllands største specialbutikker med senge i den bedste kvalitet. Hos Søvn & Comfort er service og kvalitet i højsæde. Butikkerne er ejet af Flemming V. Kristensen, der har været i branchen siden 1980, samt Ergoterapeut Berit Kloster.

Søvn & Comfort har et bredt udvalg af senge, lige fra Hästens, Dunlopillo, Wonderland, Tempur, Living Beds til AKVA Waterbeds.

Se udvalget på webshoppen www.sovn-comfort.dk hvor du også kan se et bredt og alsidigt udvalg af tilbehør som lagener, sengelinnede ol. Alle varer på webshoppen sendes fragtfrit i hele landet.

Gratis levering og opsætning i hele Danmark.Søvn og Comfort bringer senge ud i hele Danmark. Transporten foregår med egne biler og vi stiller sengen op - klar til brug og fjerner indpakningen. Dette gælder komplette senge over 10.000,-Vi leverer også til kunder som bor på de øverste etager. Vi har kunder i hele Danmark men også udenfor grænserne i bla. Grønland, Schweiz, Luxenburg, Holland og Dubai.Senge under 10.000,- leveres fragtfrit, men stilles ikke op.

Flemming V. Kristensen

Pressekontakt Indehaver +45 97 42 02 77