Feriefolket får adgang til en farverig lounge

Feriefolket overtager nu et privilegie, som hidtil mest har været forretningsfolkene forundt: adgangen til en af Københavns Lufthavns nyeste lounger, Atelier Relaxium Lounge, i forretningsområdet ved finger A.

Det er Danmarks største rejsearrangør, Spies, der har lavet en aftale med Aviator, der driver den farverige lounge. Ved fremvisning af ens rejsebevis, får gæsterne en rabatteret adgang til loungen. Prisen starter om morgenen ved 139 kr. for voksne – 115 kr. for børn mellem to og 12 år.

• Den afslappede lounge er på hele 472 kvm. i to etager. Her bydes der på bl.a. morgenmad, småretter og diverse drikkevarer som drinks, øl og vin – fortæring, der prismæssigt hurtigt overstiger adgangsprisen, hvis man i stedet vælger at benytte sig af lufthavnens restauranter, fortæller kommunikationschef Torben Andersen fra Spies.

Den farveglade Atelier Relaxium Lounge er indrettet med farver, som er tilpasset ens humør. Er man i det kreative hjørne, bør man besøge det gule, orange eller røde område på førstesalen. Ønsker man i stedet stilhed – også for øjet – er underetagen med de rolige blå eller grønne farver tilpasset ens humør.