Fodboldfeber: Klar med rejser til Christian Eriksens Tottenham

Fodbold er meget andet end VM i Rusland – det er bl.a. også den engelske Premier League. I dag har Spies frigivet salget af kampbilletter til den engelske liga for 2018/2019. Som noget nyt kan selskabet tilbyde billetter til Arsenals hjemmekampe på Emirates Stadium i London. Det mest populære hold i Spies’ engelske fodboldprogram er Christian Eriksens Tottenham fulgt af Manchester United og Liverpool FC.

-Interessen for fodbold er mildt sagt stor hos danskerne – ikke mindst med den øjeblikkelige VM-feber. Derfor er det ekstra sjovt, at vi her og nu kan frigive næste sæsons rejser til de populære Premier League matcher. Gennem vort engelske søsterselskab Thomas Cook Sport kan vi tilbyde meget konkurrencedygtige fodboldpakker, hvor både fodboldbilletter og hotel indgår, siger Torben Andersen, kommunikationschef i Spies.

Det nye Spies-program indeholder rejser til nogle af de mest populære holds hjemmekampe: Manchester United på Old Trafford, Liverpool FC på Anfield, Tottenham i London, Chelsea på Stamford Bridge, Arsenal på Emirates Stadium og Manchester City på Etihad Stadium. Ud over billetter til de engelske kampe, kan Spies tilbyde fodboldpakker til den spanske La Liga med populære hold som Real Madrid, FC Barcelona og Atletico Madrid.

Booker man en fodboldrejse med Spies, indgår både fodboldbillet og hotel. Fly tur/retur kan tilkøbes separat.

-Da Spies er officiel samarbejdspartner med de engelske klubber, er det trygt, enkelt og smidigt at booke en rejse med os. Der er ingen fordyrende mellemled og skulle en kamp mod forventning blive flyttet i mere end 36 timer og man ikke kan rejse, får man altid pengene tilbage, hvis man har købt fodboldpakken hos os, siger Torben Andersen.

Priseksempler:

Dobbeltrum for to personer inklusiv morgenmad, 10. og 11. august, på hotel Premier Inn City Centre samt kampbillet til Manchester United – Leicester for 2.257 kr. pr person uden fly.

Dobbeltrum på Cophome Tara hotel med morgenmad, 26. og 27. oktober, samt fodboldbillet og adgang til Travel Club Lounge til kampen Tottenham – Manchester City for 4.112 kr. pr. person uden fly.

For yderligere information: Ida Marboe, tlf. 28 94 56 54 eller kommunikationschet Torben Andersen, tlf. 40 59 47 00. Endvidere: https://www.spies.dk/fodbold/spies-fodboldrejser