Korfu nyt charterrejsemål hos Spies til næste sommer

Næste sommer ser ud til at blive en rigtig Grækenland-sommer. Allerede nu ligger salget af rejser til det populære ferieland cirka 20 pct. højere end på samme tidspunkt sidste år hos Spies, som er Danmarks største rejsearrangør. Og nu lancerer Spies så yderligere en græsk favorit, nemlig Korfu, som dermed bliver nyt charterrejsemål til sommer 2018. Spies har i nogle år haft rejser til Korfu på programmet men som pakkerejser med rutefly med individuel rejselængde. Spies tilbyder rejser til tre herlige nye destinationer på øen.

- Det er rigtig dejligt at kunne tilbyde vores kunder yderligere et charterrejsemål i Grækenland til næste sommer. Korfu er et udmærket valg, hvis man vil have en sol- og badeferie af høj kvalitet. Her kan man vælge at nyde det tilbagelænede strandliv på afsidesliggende strande eller rejsemål med lidt flere aktiviteter, siger Torben Andersen, kommunikationschef i Spies.

Korfu er den nordligste af De Joniske Øer og ligger vest for det græske fastland. Til den frodige og naturskønne ø vil Spies nu kunne tilbyde charterrejser i perioden maj-september fra København. Nye rejsemål på øen bliver Acharavi, Kalami og Moraitika.

Øen har noget for enhver smag. I de hyggelige turistbyer Moraitika og Acharavi kan man nyde herlige strande samt et fint udvalg af restauranter og shoppingmuligheder. Er man mere til en rolig ferie i afslappende omgivelser, kan man vælge rejsemålet Kalami.

På Korfu kan Spies tilbyde mange forskellige hoteller lige fra små og lidt mere enkle hoteller til store og fine resorts med All Inclusive.

Priseksempel: En uge på hotel Kamari (kategori 3) med afrejse den 20. maj 2018 fra København og med delt ophold i en 1-værelses lejlighed fra 2.999 kr. pr. person.

Yderligere information: Produktchef Carlos Cebrian, tlf. 26 14 26 93, eller kommunikationschef Torben Andersen, tlf. 40 59 47 00.